harde buiken/ voorweeen

Hoi allemaal,

Sinds eergister heb ik meer harde buiken overdag en s'nachts ook echt last van de banden en buik was de eerste nacht wel schrikken want ik werd er echt ziek van en zo begon de eerste bevalling ook.
Vannacht weer last van harde buiken die lang blijven en van bandenpijn zal er wel bij horen.
Baby mag nog even wachten!
Hoe gaat het met jullie ook al last s'nachts?

Liefs Pupke

Mag niet klagen. Kan wel op nog maar 1 zijde liggen. heb altijd last van 1 been. Ik zou de harde buiken wel in de gaten houden. Misschien toch een teken dat je teveel doet.
Gelukkig schiet het nu op. Nog een paar weekjes volhouden.

Hier ook al regelmatig harde buiken. Ik heb er toevallig nu eentje die al ruim een uur aanhoud. Net de gyn gebeld, krijg ik te horen dat ik het rustig aan moet doen en uitzitten. Warmte kon helpen maar dat hoefde niet. Gyn zei ook dat het erbij hoort en niet erg is.

Ja ik heb al harde buiken vanaf 5 maanden maar toen waren we ook aan het verhuizen! Nu ook nog wel heb een eigen kapsalon dus werk nog veel en merk gewoon als ik telang sta dat ik het dan ook heb! Savonds rustig aan doen en dan gaat het wel weer! Wel sinds koninginnedag last van vocht vasthouden dikke enkels pijnlijke benen en handen!! Volgende week woensdag gelukkig laatste werkdag dan ben ik 36 weken! Ja die laatste weken hoog het er ook wel bij laatste loodjes hè hahaha het is wel allemaal erg irritant maar we doen het ergens voor hè ;)

Hier af en toe harde buiken, maar dan weet ik ook dat ik te veel gedaan heb. FF plat liggen en dan zijn ze bij mij over. En nu ook alles gepland doen, veel pauzes tussen door houden...

Ik heb sinds gisteren flinke voorweeen. Was er echt wel even goed beroerd van. Nu zijn ze wel minder maar komen af en toe nog wel. Ons kereltje moet nog minstens een week blijven zitten hoor. Ben vandaag 36 weken. En ik heb het afgelopen weekend wel veel te veel gedaan. Dus ik las een paar dagen "rust" in.(zover ik dat kan hahahaha)

he meiden,

Ben vrijdagochtend in het ziekenhuis geweest en heb een darminfectie of een blaasontsteking krijg dinsdag de uitslag.
Moet me heel rustig houden.
Kamertje is klaar kleertjes zijn gewassen geboortekaartje is klaar dus nu alleen nog wachten en tussendoor "kleine "klusjes doen en vooral veel rusten.

Liefs pupke

Ai dat is even wat minder meid. Maar aan de andere kant, kan dit mupke nog wel even beter blijven zitten. Dus ik hoop dat het snel minder wordt voor je. Ik heb ook rust gehouden en dat heeft wonderen gedaan. Ik heb 2 dagen gelopen dat ik dacht dat het door ging zetten, maar na de hulp van mijn moedertje, en wat meer rusten is alles weer "rustig'' hier. Behalve vriendje lief in mijn buik. Die blijft rustig aan het verbouwen hahaahaha.

Terug
Bovenaan