harde buiken wat moet je er mee

zoals de titel al zegt wat moet je met harde buiken. heb het maar af en toe, maarvandaag wel 5x in een uur. het is niet echt dat het blijft maar je voelt het samentrekken en het is dan ook weg. ik hou daar nooit zo van. en kan me ook niet heugen dat ik dat bij die anderen ook zo heb gehad is dat reden om je zorgen te maken?

Volgens mij kan dat geen kwaad. Als ik boekjes erop na lees, is het heel gewoon in deze periode.. Je lichaam is zich aan het opmaken voor de bevalling en zijn dat oefenweeen ofzo.. De baarmoeder is zich aan het voorbereiden.. Het schijnt heel normaal te zijn vanaf de 6de maand..Maar als je het niet vertrouwd zou ik even de vk bellen..
Dan weet je het zekr !

Sterkte !

Liefs!

Het is meestal ook een teken dat je te druk bent geweest. Ik had ze ook erg vaak en moetst rustiger aan gaan doen van de vk. Ik doe dat nu, til ook geen zware dingen meer, en heb er nu 5 op een dag. Ben ik een dag wel erg druk, heb ik ook veel meer harde buiken. Ik zou dus even wat rustigeraan gaan doen. Vertrouw je het niet, bel dan je vk even.

Liefs ciomama

ik las je titel en t eerste wat ik dacht was:
harde buiken, hoe kom je er vanaf! ipv wat moet je ermee hahaha

nee harde buiken kunnen geen kwaad. tis t samentrekken van spieren en dat voel je (helaas)
waarschijnlijk ben je te druk bezig geweest of maak je je zorgen om iets (of kwaad bent)
iets meer die voetjes omhoog en iets minder doen, is het advies.

liefs, do

als ik een harde buik heb, ga ik onder de douche staan,zitten. dit verminderd bij mij de druk. en als dat niet helpt adem ik diep in en uit via mijn buik. zodat de buik groter wordt meer ruimte geeft voor een secondje. het werkt wel... probeer het maar.

Mijn gyn zei als ze binnen een uur om de 7 minuten komen en na 1 uur niet stoppen dan moet je bellen en gaan we na of het geen weeën zijn. Maar 10 op een drukke dag kan goed voorkomen.

Terug
Bovenaan