Harde buiken

Hoi,
Heeft iemand ervaring met elke dag harde buiken die zelfs na rusten niet weggaan?
Het ziekenhuis zegt dat ik rustig aan moet doen, maar ik doe bijna niets anders dan rusten. Ik ben nu 26 weken zwanger
 
Zelf gelukkig geen ervaring.
Maar een blaasontsteking kan harde buiken veroorzaken in je zwangerschap. Je hoeft daarvoor geen pijn bij het plassen te hebben. Je zou kunnen overwegen dat te laten uitzoeken. 
 
Ja hier ook al vrij vroeg in de zwangerschap..
Ik kan en doe niks, al wekeeen! Ben dr klaar mee!
Al een par keer ctg gehad, gewoon iedere 3 minuten een harde buik in rust... T enige advies is: rugstig aan doen...
Bijna 38 weken zwanger nu en de baby zit er nog in ?
 
Hier ook aanhoudende harde buiken vanaf week 19/20. Veel rust nemen, niet tillen (soms krijg ik al last met een pak melk dragen). Oorzaak: ? Misschien de slechte start van mijn zwangerschap, erg misselijk, behoorlijk afgevallen door al het braken (zo'n 15% lichaamsgewicht kwijtgeraakt). 
Ene dag gaat beter dan de andere. Maar heb ook sinds week 30 last van mn bekken wat ook niet meehelpt. Nu 37 weken, en wat kijk ik uit naar de dag dat de kleine geboren mag worden! Sorry TS maar positievere berichten heb ik gewoon niet. Laten we hopen dat het bij jou "gewoon" een onschuldig blaasontstekinkje is. En anders is het wat het is en moet je echt rust nemen, ik weet dat je hoofd veel wil, maar je lijf heeft echt die rust nodig blijkbaar.
 
Ik heb er nu ook last van. Als ik dan aan mijn buik zit is het ook behoorlijk gevoelig, is dat bij jou ook zo? Ik ga maandag even naar de huisarts om op blaasontsteking te laten testen.
 
Ik heb een urinetest gedaan maar die was helemaal schoon. De dokter zegt dat het kan komen door de groei van mn baarmoeder. Ik rust heel veel en zodra k opsta doet het meteen pijn. Slapen geeft ook minder last maar om nu de hele dag te slapen of in bed te liggen is ook niet fijn.
 
Hier ook standaard elke avond. Zo erg dat ik bijna niet meer op mijn Benen kan staan voelen aan als pudding. Ook getest op blaasontsteking maar dat was het ook niet.
Ben er ook helemaal klaar mee. Maar goed het is voor een goed doel en nog maar 13 we te gaan?
 
Terug
Bovenaan