Harde buiken

<p>Hallo,</p><p>Ik ben 35+5 dagen zwanger en heb sinds 2 dagen echt pijnlijke harde buiken echt pijn ook in bovenbuik en onderbuik , herkennen meer mensen dit ?</p>

Ja (nu zwanger van 2e kindje) en heel veel last gehad van harde buiken/voorweeen/indalingsweeen of wat het ook mag zijn. Ongeveer ook vanaf 35-36 weken..
op tijd je rust pakken helpt wel..
Vandaag 40 weken en nergens meer last van ?

Ik heb er wel veel last van gehad ja.. vond het bijna erger dan mijn eerste bevalling alles bij elkaar.. ? maar toen ben ik te vroeg bevallen dus heb ik de zware weken overgeslagen..
Luister naar je lichaam.. en als je twijfels hebt of je zorgen maakt gewoon verloskunde bellen ☺️
Ik ben geen stil zitter maar heb ook een stapje terug moeten doen en toen werd het wel minder..

Ik ben nu 33+2 weken en heb ook steeds meer last van pijnlijke harde buiken. Toevallig gisteren bij de vk aangegeven en ze zei dat dit er nu gewoon bij hoort. Je kindje word groter en je lichaam is zich aan het voorbereiden met deze oefen weeën. Ze zegt zolang er geen regelmaat is zit kan het geen kwaad.. gewoon rusten..warme kruik of douche of paracetamol pakken.
Misschien heb je er wat aan?

Terug
Bovenaan