Harde buiken

Hallo,
ik ben 21 weken zwanger en heb regelmatig last van harde buiken (ze doen geen pijn) maar het wordt gewoon even hard. Is dit normaal en hebben anderen hier ook last van?
 
Harde buiken zijn gewoon een soort oefenweeën. Ze kunnen totaal geen kwaad.
Het wordt wat anders als ze écht pijn gaan doen. Dan kan het een teken zijn dat je rustiger aan moet doen. Dus hou het gewoon maar een beetje in de gaten.
Veel succes!

Groetjes, Jaine
 
Hoi
Wat bedoel je met regelmatig eens per week?? elke dag 1 keer?? meerdere keren per dag?? Als je het een keer per dag heb of meerdere keren is het wel een teken dat je het rustiger aan moet doen, bespreek het anders even met je VK. succes met je verdere zw.
 
Een gespannen gevoel is wat anders dan een harde buik. Bij een harde buik heb je ook echt kramp in je buik. Dus ik denk dat het bij jou ook dat gespannen gevoel is
 
Ben nu zelf 24 weken en heb hier ook al even last van maar merk dat als ik het inderdaad wat rustiger aan doe het minder wordt. Wel lastig om te bepalen wanneer je teveel doet aangezien ik me verder vrij goed voel ben je toch snel geneigd de dingen te doen zoals je ze altijd doet. Maar dat kan dus nu al niet meer echt !
Dus op zijn tijd lekker relaxen !!

Fijne zwangerschap
 
Terug
Bovenaan