harde buiken..?


Hoi allemaal

Nou even een vraagje hoor, sinds vanmiddag heb ik om de paar min last   van harde buiken, mijn buik voelt dan aan als steen, ik ben morgen 40 weken zwanger en vraag me af of ik dit als voortekenen kan zien?
wie weet dit?
Of moet ik me er niet te veel aan vast houden?
hoop gauw op antwoord!

liefs sarah 39w6d zwanger van 1e kindje
 
Hoi liefmeisje,

harde buiken kunnen inderdaad het begin zijn van de bevalling, een harde buik is niets meer of   minder dan een oefenwee. Ik zou als ik jou was even op gaan nemen om de hoeveel tijd je een harde buik krijgt en als dat niet al te vaak is, zou ik me er niet teveel op focussen. Rond de uitgerekende datum gaat je baarmoeder nu eenmaal oefenen en het kan best zijn dat het nog even duurt, aan de andere kant....het kan ook best zijn dat het bij jou wel zo begint. Ik wens je veel sterkte en geniet nog maar lekker van je buik en het getrappel daarin!

P.s. Als je het niet vertrouwd kun je altijd je vk even een belletje geven.


groetjes Odette
 
Sarah,

Ik had nog wel een vraagje of me wel wil laten weten of het heeft doorgezet en wat voor lief en mooi kindje jij op de wereld hebt gezet( ook als het vandaag niet door zet...ik ben gewoon nieuwsgierig)

groetjes Odette
 
Hoi,

Mijn vorige bevalling is inderdaad ook begonnen met harde buiken, heel regelmatig. Ik had niet door dat de bevaliing wel eens kon beginnen ik was nog net geen 37 weken.
Die avond zijn mijn vliezen gebroken en begonnen de echte weeen.

Nu heb ik gemiddeld 3 a 4 harde buiken in een uur. Terwijl ik maar 27 weken ben. Ik heb dit bij de vk aangegeven, maar dat was niet erg zei ze. Terwijl ik andere verhalen hoor maar goed.
Dus dat kan heel verschillend zijn, bij mijn eerste was het inderdaad een teken dat de bevalling begon, maar bij deze zwangerschap dus niet.
Ik zou inderdaad even de tijd er tussen opnemen. En dan afwachten tot de echte weeen beginnen. ALs dit   lang blijft duren kun je even aan de vk vragen of ze even naar je baarmoedermond wilt kijken, daar kunnen ze het ook aan zien.

Heel veel succes, en laat het inderdaad even weten.

Groetjes, Ris
 
Terug
Bovenaan