harde buiken

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik heb een beetje een rare vraag. Ik ben nu 24 weken zwanger en telkens als ik gemeenschap heb met mijn vriend krijg ik harde buiken als hij klaarkomt. Het doet best wel pijn en maakt zin in vrijen toch net iets minder. Misschien zijn er andere standjes waarin het geen pijn doet. Ik vind het toch een beetje genant om het er met mijn verloskundige over te hebben, omdat ik geen vaste heb en dus telkens bij iemand anders op controle ga. Ik heb nog niet echt een band met mijn verloskundigenclubje.
Misschien heeft iemand anders dit ook bij de hand gehad en er een goede oplossing voor gevonden???

Alvast bedankt,
Groetjes Valerie, 24 weken

Hoi,

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar heb een keer gelezen dat er in sperma een stofje zit dat kan veroorzaken dat je baarmoeder samentrekt. Verder niks ernstigs, en het gebeurd ook als je niet zwanger bent, maar dan voel je er niks van. Als dit idd zo is zou het dus kunnen helpen een condoom te gebruiken?   Maar als je zelf een orgasme krijgt, kan je ook last krijgen van harde buiken. Heb je daar geen last van?

succes ermee

Volgens mij kan dat verder geen kwaad hoor,
alleen erg vervelend idd.
Ik heb laatst hier ergens gelezen dat je na de sex
last kunt krijgen van harde buiken, dus van jouw
verhaal sta ik niet te kijken.
Heb er zelf geen ervaring mee.
Misschien reageren anderen nog.

xx Syrah

Terug
Bovenaan