harde buiken

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
ik ben bijna 27 weken zwanger en zit al ongeveer een week of 4 thuis.
doordat ik heel veel harde buiken heb..ook al doe ik de hele dag niks heb ik er nog last van.
ik vroeg mij af of er meer vrouwen zijn die hier zo vroeg in de zwangerschap al last van hebben??

liefs moniek

hoi hoi
 met mijn vorige zwangerschap was ik al met 25 weken thuis ook vanwege harde buiken
het is lastig maar verder niks aan de hand zolang je naar je lichaam luisterd
mijn zoontje is evengoed pas met 40 weken geboren
groetjes sandra

quote: san he reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-03-2008 07:05:09'));

hoi hoi
 met mijn vorige zwangerschap was ik al met 25 weken thuis ook vanwege harde buiken
het is lastig maar verder niks aan de hand zolang je naar je lichaam luisterd
mijn zoontje is evengoed pas met 40 weken geboren
groetjes sandra

hoi san,
tis idd erg vervelend, en ja luistere naar je lichaam maar dat is wel eens moeilijk voel me net een bejaarde en dat terwijl ik 21 ben..een dag duurt lang..maar ben je nu weer zwanger en heb jij der nu geen llast van?
x miek

Hoi Tineke,

Lief dat je nog aan mij denkt.

Op zich gaat het wel goed met de 'harde buiken'. Het is wel iets minder geworden (zit deze week ook thuis, even rust en tijd voor mezelf genomen)

Alleen ik weet nog steeds niet of het een 'harde buik' is ja of nee. Soms heb ik wel heel erg het gevoel dat het een kontje of een ruggetje is. Dinsdag weer een afspraak bij de vk, dus dan ga ik het zeker vragen.

Vanmorgen lag de kleine meid ook weer met haar kontje omhoog volgens mij. Ik voelde haar helemaal tegen mijn maag aan, werd er gewoon een beetje eng van. Ik vind het moeilijk om te bepalen of het echt 'harde buiken' zijn wat ik heb. Klinkt gek ...............maar ja, dit is ook pas mijn eerste zwangerschap.

Groetjes Petra

Terug
Bovenaan