harde buiken

A

Anoniem

Guest
hoi

Ik heb de hele nacht haast last gehad van harde buiken en nu nog steeds om het uur zegt dit iets??
Groejtes sandra 38 wk 4dg

Hoi

ja dat vraag ik me ook af, ik had het gisteren bijna de hele dag, s'nachts werd het minder en vandaag weer het zelfde.  Ik ben ook miselijk( heb nog niet overgegeven) .

Zou het de teke zijn dat de baby al bijna komt?
Donderdag op control, zou het wel vragen wat dat is, als ik nog niet bevallen ben dan hihi.

Als de harde buiken wat vaker komen en gaan ze meer pijn doen, dan zijn het echte weeen. dan ga ik ff de gynekoloog bellen.
Jij kan altijd ff bellen en vragen aan de verloskunde wat het is en zij kan je geruststelen, anders zit je de hele dag te denken wat kan het zijn.

Hoi Sandra,

Ik heb ook sinds een week veel last van harde buiken, zomaar uit het niets, bijv als ik op de bank lig of onder de douche staat, dus zonder inspanning te leveren.
Ik heb in mijn gehele zwangerschap nog geen 1x last gehad van een harde buik dus ik dacht ook dat dit een teken was dat de bevalling niet lang meer op zich liet wachten.

Ik heb het aan mijn VK gevraagd en zij zei dat dit niets zegt over wanneer je gaat bevallen.
Als je op het eind loopt gaat je baarmoeder samentrekken en oefend zo voor de naderende bevalling. Maar volgens haar kan je hiermee door blijven lopen tot 42 wkn.
Dus helaas betekend dit niets.

Maar wie weet bij jou wel. Ik hoop het voor je.

Kruimel ( 39 + 5 )
Ik ben nu 39 + 5 en ik loop hier ook al een week mee.

hmm  dat laatste zinnetje moet er dus tussen komen te staan. Hij zweeft er nu onder.

Sinds vandaag of gisteravond ook veel last van harde buiken (hoop hoop) maar nu vroeg ik mij af of fietsen dan ook kwaad kon??

Monique

hoi hoi,

Hier nog een "harde - buiken" mama. Heb sinds vorige week pijnlijk harde buiken.

Volgens de gyn is dit de voorbereiding op de bevalling, maar betekent het niet dat je snel gaat bevallen. BAAL BAAL!!!!

Nog even meiden en ook wij houden dan onze baby's in onze armen.

Liefs mamabinck.

Hey,

en ja hoor....       hier nog zo eentje met harde buiken.

Sinds afgelopen zaterdag/zondag heb ik vaker last van harde buiken die uit het niets op komen zetten.
Ik ben vandaag 38 weken en gister een controle gehad bij de VK.
Zij zei dat m'n buik inderdaad al wat lager hing en dat ons kindje zo mogelijk nog wat verder is ingedaald. (dat verklaarde in ieder geval de vervelende steken van onderen van vorige week....)
Ze zei ook dat ze verwacht dat ik de uitgerekende datum niet haal (dit vermoeden heb ik zelf namelijk ook)
Hopelijk krijgt ze gelijk... want ik ben nu toch wel erg nieuwsgierig aan het worden naar ons eerste wondertje.....!!

groetjes,
Marga

hoi hoi
Ik kom net bij mijn wekelijkse contole van verloskundige weg en heb haar gevraagd over de harde buiken omdat ze aanhouden,
Mijn buik was erg prikkelig of gevoelig zeg ze maar dus ze zegt ik hoop dat het door zet want het kan ook weer afnemen maar kan ook doozetten omdat hij helemaal al is ingedaald dus erg spannend allemaal.
Liefs sandra 38 wk 5dg

Terug
Bovenaan