harde buiken

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!

Ik ben bijna 40 weken en ik merk dat ik de laatste dagen meer last heb van harde buiken. Vooral als ik een stuk gewandeld heb of zo. Had hier voorheen bijna geen last van.
Zijn er meer dames die dit hebben? Zou het een teken zijn dat de bevalling langzaamaan gaat komen, of hoeft dit niet per sé?

groetjes van Iejoor
39 weken en 6 dagen

hoi

Dat zou best kunnen,de een loopt al vanaf de 36 weken met harde buiken en een ander pas op het laatst,je merkt het snel genoeg als ze heftiger worden dan ga je beginnen.gewoon even afwachten succes gr wendy38wk

Ik heb al vanaf 30 wkn regelmatig harde buiken. Ik merk wel dat ik er de laatste 2-3 weken weer meer last van heb. Als ik me teveel inspan, krijg ik een harde buik die ook gewoon hard blijft totdat ik rustig ga zitten.
Verder ook veel pijnlijke voorweeën (al 2 wkn bijna elke nacht), maar het zet niet door...

groetjes,
Ikke mv 1 & ?

Ook ik heb al een aantal weken last van harde buiken. Zeer vervelend ja! Zodra ik iets inspannends gedaan heb (zoals bijv. naar de wc gaan) dan heb ik gelijk weer een harde buik. En het duurt ook vrij lang voordat deze dan weer weggaan. Maarja, het zal er allemaal wel bij horen.
Ik word snachts ook vaak wakker nu. Dan moet ik weer naar de wc. Errug vervelend! Nog maar eventjes geduld hebben allemaal. We zijn vanzelf aan de beurt moet je maar denken.
Iedereen nog veel sterkte met de laatste loodjes!

Groetjes Andrea
37w5d

Fijn om te horen dat ik niet de enige ben...
Ik ben vandaag uitgeteld, maar alles is nog rustig... Dus we wachten maar af...

groetjes van Iejoor
40 weken

Terug
Bovenaan