Harde buiken

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Wie heeft er ook zo ontzettend veel last van harde buiken !
Ik ben as vrijdag uitgerekend , maar heb sinds 3 dagen echt bijna constant een harde buik !
Wie herkent dit of heeft er ook last van ??
Ben heel benieuwd !!

Liefs ,

hoi hoi,

ik ben binnen 3 weken uitgerekend, dus is nog normaal nog wel even.
Ik heb al een hele tijd last van harde buiken.
Deze gaan niet weg met rusten, want ik merk dat ik er 's avonds wanneer ik in de zetel zit er het meeste last van heb.
Wanneer ik harde buiken heb, heb ik ook last van een enorme druk tussen bij bekken. Precies dat ons kleintje er dan echt uit wil komen en helemaal klaar zit...
Herken jij dit ook?

Liefs,
van ons...

Ja heb dat inderdaad ook !
En vooral ook s avonds ja als je eenmaal rustig op de bank zit ..
Je blijft maar denken zal het nu dan eindelijk komen maar nee hoor t word niet echt pijnlijk !
Maarja echt lang kan het niet meer duren !!

Liefs

Heej hier nog een harde buiker!
Het schijnt dat harde buiken ook kunnen ontstaan door hoge activiteit van het kind, wat zeker bij mij het geval is.
Ik merk soms niet eens meer dat ik een harde buik heb, tot dat ik mijn buik gewoon aanraak!
Inderdaad, als je stil zit op de bank, dan voel ik ook die druk op mijn bekken, soms lijken er ook zelfs handjes aan beide kanten te zitten die kietelen in mijn liezen.
Die druk is af en toe best pijnlijk, maar het zet niet door, heb hier al zeker ruim een week 'last'  van.
Ach, het hoort er allemaal bij denk ik dan maar....

x Yvon
5dagen over tijd

http://www.babykosten.beebiesite.nl
http://www.babyopkomst.nl/dagboek/~Yvon24

Hoi meiden,

Ja, heb ik ook. Ik ben nu 38 weken zwanger en krijg volgende week een keizersnee.

Ik hoop dat de kleine dus nog even blijft zitten. Ik heb echt de hele dag door harde buiken. Soms zijn ze wat pijnlijker maar niet zo als echte weeën (is mijn tweede zw.schap).

Ook ben ik mijn slijmprop aan het verliezen. Al met al is mijn lichaam druk met de voorbereidingen!

Groetjes,
Rosanne

Bij mij is het ook al weken zo. Het wordt nu wel steeds erger en pijnlijker de laatste dagen. Ik ben helaas nu al 3 dagen overtijd, en de eerste harde buiken en last had ik al met 36 weken........ Dus het zegt niet zo veel, alleen dat je lichaam hard aan het werk is........

Succes, liefs Hilma.

Hai meiden, dit is mijn eerste post, maar ik lees al een tijdje mee. Ik heb sinds zaterdagavond harde buiken en volgens mij voorweeën. Ik ben a.s. zondag uitgerekend, dus ik hoop dat dit goede voortekenen zijn en dat het feest mar gauw mag beginnen.
Ik hoop elke dag de bekende slijmprop te vinden, maar nog niets tot op heden. Spannend allemaal, hé

hier ook last van enorme harde buiken. maar ik moet nog heel even. nu 37/2. en kindje is net gedraaid (vorige week in het ziekenhuis) en nog niet ingedaald. dus ik verwacht dat ik gewoon nog een paar weken mag wachten en 'genieten' van de ongemakjes die er nu bij komen.

zaterdag was het zo erg dat ik zelfs twee keer in bad ben gegaan.... (maar even niet aan al het water denken dat ik zo verspil) maar een warm bad helpt wel altijd.

Terug
Bovenaan