hoi,
ik heb hier nog niets gelezen over de klacht, harde buiken.
Ik heb een zoontje van 1,5 jaar, bij zijn zwangerschap verliep het niet helemaal lekker, vanaf 20wk veel harde (pijnlijke, bowling bal) buiken. vaak in het ziekenhuis gelegen, weeenremmers gehad, een week in zwolle gelegen met 31wk ivm met verweekte baarmoedermond, iets ontsluiting, weeen enz.
gelukkig is mijn kleine man nog blijven zitten en ben ik met 38wk6dgn ingeleid, ivm met de pijn (weeen,buik, bekken)
nu ben ik 24wk zwanger van nr 2
tot nu toe ging het allemaal erg goed, weinig last van mijn bekken, en mijn buik voelde ook fijn aan, alleen de laatste week begin ik dus meer last tekrijgen van harde buiken, en ook best vaak, voelt erg vervelend, bij het minste of geringste wat ik doe word ie hard zelfs als ik onder de douche sta.
ik heb dan wel een erg gevoelige buik, en mijn darmen werken ook niet altijd mee.
maar vroeg me af of hier meer mensen last van hebben (hebben gehad)
(toevallig vanaaf nog bij de vk geweest, en die kan alleen het advies rustig aan doen geven, en letten of er regelmaat in komt, want dan moet ik aan de bel trekken, maar rustig aan doen is makkelijker gezegt als gedaan
hihi morgen moet ik na de gyn, want ik heb om een ruggeprik gevraagt)
groetjes Simone mv Mart en 24 wk zw
ik heb hier nog niets gelezen over de klacht, harde buiken.
Ik heb een zoontje van 1,5 jaar, bij zijn zwangerschap verliep het niet helemaal lekker, vanaf 20wk veel harde (pijnlijke, bowling bal) buiken. vaak in het ziekenhuis gelegen, weeenremmers gehad, een week in zwolle gelegen met 31wk ivm met verweekte baarmoedermond, iets ontsluiting, weeen enz.
gelukkig is mijn kleine man nog blijven zitten en ben ik met 38wk6dgn ingeleid, ivm met de pijn (weeen,buik, bekken)
nu ben ik 24wk zwanger van nr 2
ik heb dan wel een erg gevoelige buik, en mijn darmen werken ook niet altijd mee.
maar vroeg me af of hier meer mensen last van hebben (hebben gehad)
(toevallig vanaaf nog bij de vk geweest, en die kan alleen het advies rustig aan doen geven, en letten of er regelmaat in komt, want dan moet ik aan de bel trekken, maar rustig aan doen is makkelijker gezegt als gedaan
groetjes Simone mv Mart en 24 wk zw