Harde buiken

Hoi Meiden,

Hebben jullie ook al last van harde buiken?

Ik heb er sinds een paar dagen heel veel last van zelfs 'snachts als ik in bed lig wordt ik er wakker van misschien neem ik te weinig rust... maar is ook erg moeilijk met nog een kleintje van 20 maanden.

Liefs Zonnetje
23 weken en 5 dagen zwanger

hier ook!!!!

alleen niet snachts wel als ik draai snachts dan effe gemene steken of een "kramp" nu heb ik afgelopen dagen rond gelopen in euro disney en toch best veel last van mn banden en harde buiken gehad hoor!!! maar goed is ook wel logisch denk maar in het dagelijks leven heb ik ze ook mag cosntant op en neer naar school voor mn zoontje!!!

Yep, hoort r bij. Volgens verloskundige zeker bij n derde, maar had er bij 1e ook last van. Zoveel rust pakken als mogelijk, maar niet stressen. Het kan geen kwaad, zolang het maar niet regelmatig wordt en ontsluiting gaat geven.

Ja herkenbaar!ik had er vorige week s,nachts last van,ik schrok me kapot want de pijn leken op weeen!En m,n buik keihard,nee was niet echt fijn,ik heb het nu deze week vaker maar het schijnt erbij te horen rond deze tijd,ik ben nu bijna 25weken zwanger.
groetjes

ik heb er ook best veel last van,maar ik heb nu niet echt bepaald drukte hier ofzo...maar volgens mn verloskundige komt het gewoon doordat de baby zoveel beweegd en dat soms zoon harde buik geeft! het hoort er allemaal bij. ben nu vandaag precies 24weekjes zwanger.

Ja heel erg bekend, ik heb zelfs een paar weken geleden verplicht een paar dagen thuis moeten zitten daardoor. Uiteindelijk bleek het niet te komen door teveel doen, maar door een beginnende flinke verkoudheid. Verder wel af en toe als ik weer eens iets teveel hebt gedaan (beter gezegd als ik weer eens eigenwijs ben geweest).
Afgelopen weekend zelf gehad door een stressige situatie, meer geestelijk dan lichamelijk, maar zelfs dat kan heel erg goed. De gehele avond en nacht kapot gegaan van de pijn. en op een gegeven moment kan je je geen houding geven om juist te onspannen. Ik heb mn lesje geleerd en probeer nu zo veel mogelijk mn rust te nemen.

Terug
Bovenaan