Harde buiken

Wie o wie heeft ook last van harde buiken? Ik heb het nu sinds ongeveer drie weken, vanaf week 19/20. Ik voel me prima-de-luxe en heb niet het idee dat ik rustiger aan moet doen maar wellicht denkt mijn lichaam er anders over. Ik heb het alleen ook van bukken, fietsen, snel bewegen, traplopen, orgasme (ja ik ben maar gelijk heel open haha) etc. Any stimulans dus! Ik ga vanavond voor check naar de VK dus ik zal het zeker bespreken maar ik ben toch wel benieuwd of er anderen zijn met hetzelfde? Het is niet pijnlijk maar voelt wel erg vervelend en het beperkt me (en natuurlijk irriteert me dat ;-))

hoi ing09

ik heb volgens mij ook harde buiken vind het alleen moeilijk om te zeggen omdat het mijn eerste zwangerschap is. maar dan is mijn buik heel hard.
ik ben dan ook veel moe vaak.
en ja na een orgasme is die ook helemaal hard.
maar ik heb er eigenlijk niet zo op gelet hoevaak ik het heb. maar overleg met vk kan nooit kwaad denk ik
gr

Hoi Meiden!

Ik ook en het belemmerd me zooo ontzettend!
Ik moet donderdag naar de vk en wil ook met haar overleggen en vragen stellen wat ik voel me er zo rot door. Vanavond de hele avond gehuild :-(

Maargoed meid, ik heb er ook last van dus zijn we niet alleen ;-)

Kus Natas

Nou dan heb ik alvast een update (en fijn om te horen dat er meer zijn, hoewel het niet zo prettig is..) - het kan geen kwaad en 's nachts kunnen ze door omdraaien in je slaap ook optreden. Je wordt dan niet wakker van het omdraaien maar van de harde buik dus dan weet je niet dat het daardoor komt - heb ik dus een paar keer gehad. Ze vroeg even door of ik harde buiken kreeg als ik op de bank ontspannen lig maar dat is niet zo. Dus gewoon gevoelig. Als ik er één krijg dan neem ik even rust en adem ik rustig door. Dat helpt wel....
Natas, zeker bespreken hoor met je VK, ik weet niet hoe vaak je ze hebt en hoe lang enz. belangrijk om goed aan te geven!! sterkte meid, hopelijk gaat het weer een beetje. liefs Ingrid

hmm lijkt me erg vervelend dat je daar steeds last van hebt!

ik heb ze alleen bij orgasmes, en dan vind ik ze al vervelend!
denk ff goed om jezelf he! lekker rustig aan, nog 1 weekje dan kan je lekker bijkomen in het zonnetje!!

liefs

Vannacht de halve nacht wakker gelegen ivm contstante harde buiken. Vond het erg eng en was minstens bang dat er iets mis was.
Ik doe vandaag maar een beetje rustig aan en blijft het aanhouden, bel ik morgen de vk toch maar even.

harde buiken kunnen ook slecht zijn toch? ik heb ze ook vanaf week 17 ongeveer. Maar bij mij is het echt na een dag hard werken dat die buik hard wordt en pijnlijk. inmiddels is week 26 in zicht en de kleine bemoeit zich er dan ook mee.
ik heb zelf het idee dat ik rustiger aan moet doen.

bij orgasmes heb ik er eigenlijk geen last van, gelukkig maar want dat ontspant me juist. en bij mij treedt het vooral op na sjouwen met boodschappen, lange wandeling en werk.

ik licht de vk ook in en dan maar kijken of werk wat minder kan
groetjes

Terug
Bovenaan