harde buiken

ik had het van de week al eens getypt dat ik om de zoveel minuten harde buiken had en nu.... vanaf donderdag worden ze met de dag meer en ook wel heftiger vind ik... nu trekt het enorm in mn onderbuik naar mn onderrug... hoop dat het doorzet zou leuk zijn hahah ben woensdag 40 weken!!

wel heb ik sinds enkele dagen last van een aambei echt pijnlijk zeg koel nu volop met ijs en heb van de huisarts moviclon gehad om de ontlasting zacht te houden!!

vind het wel genant hoor lig je daar straks wijdbeens zit ie naar je aambei te kijken...(ergste is ik ben zelf kraamverzorgende en wij letten daar niet eens op) maar goed nu lig ik er zelf he hahaha

liefs

Eh die amabeien worden waarschijnlijk erger bij de bevalling haha dat had ik tenminste.
maar ook daar zijn dan weer prima middeltjes voor.
Zou leuk zijn morgen of woensdag, dan ben je nog echt een maartmama ;)
Succes alvast!
xMarij

hey kleutermama,

ik ben morgen uitgerekend en ik heb ook steeds meer last van hade buiken en een zeurend menstruatiegevoel in mijn rug met daarbij trekkende pijntjes in mijn onderbuik.....kan alleen niet zeggen dat het nou echt pijn doet.....ik heb nou ook niet echt het idee dat dot voorweeen zijn ofzo, maar ja ik weet het niet want het is onze 1e...

Én ook ik heb sinds een paar dagen een aambei, haha! Rottig gevoel vooral! Succes als dit voortekenen zijn en het doorzet!!!

Liefsss

hey kleutermama,

ik ben morgen uitgerekend en ik heb ook steeds meer last van hade buiken en een zeurend menstruatiegevoel in mijn rug met daarbij trekkende pijntjes in mijn onderbuik.....kan alleen niet zeggen dat het nou echt pijn doet.....ik heb nou ook niet echt het idee dat dot voorweeen zijn ofzo, maar ja ik weet het niet want het is onze 1e...

Én ook ik heb sinds een paar dagen een aambei, haha! Rottig gevoel vooral! Succes als dit voortekenen zijn en het doorzet!!!

Liefsss

Terug
Bovenaan