Harde buiken

ik heb de afgelopen 2 weken veel last van harde buiken ik heb het advies gekregen rustig aan te doen van mijn verloskundige en ik ga dan ook niet meer te veel werken en doe vooral ook rustig
toch helpt dit niet altijd
ik merk dat vooral als het wat drukker wordt emotioneel dat ik daar vooral harde buiken van krijg
dit komt d=omdat er een hoop speelt de afgelopen dagen een van ons is een baan kwijt waardoor we financieel in moeilijkheden komen
en er spelen ook al familie situaties
ik probeer mij hier zo weinig mogelijk van aan te trekken en me te storten op mij en me baby

maar mag ik van mijn partner dan maar eisen dat hij alles oplost?

Hoi hoi,

Zoals je het zegt, klinkt het wel onaardig.. eisen dat hij alles oplost.. Maar ik denk wel dat het heel belangerijk is goed naar jezelf (lichaam) te luisteren..
Dit is maar tijdelijk.. je hebt er helemaal niks aan als je door stress of teveel doen te vroeg bevalt.. heb je nog meer stress en zorgen...

Maar ik snap wel dat het ontzettend lastig is.. En wat ontzettend balen dat een van jullie je baan kwijt is.. Kan me goed voorstellen dat dat voor een hoop stress zorgt..
Ik hoop dat er snel een oplossing komt voor jullie zorgen.. en je nog een beetje kan genieten van het laatste stukje....

Rustig aan!

Groetjes Maike

Hoi hoi,

Zoals je het zegt, klinkt het wel onaardig.. eisen dat hij alles oplost.. Maar ik denk wel dat het heel belangerijk is goed naar jezelf (lichaam) te luisteren..
Dit is maar tijdelijk.. je hebt er helemaal niks aan als je door stress of teveel doen te vroeg bevalt.. heb je nog meer stress en zorgen...

Maar ik snap wel dat het ontzettend lastig is.. En wat ontzettend balen dat een van jullie je baan kwijt is.. Kan me goed voorstellen dat dat voor een hoop stress zorgt..
Ik hoop dat er snel een oplossing komt voor jullie zorgen.. en je nog een beetje kan genieten van het laatste stukje....

Rustig aan!

Groetjes Maike

Hoi,

Ik zou het idd zo rustig mogelijk aan doen.
Die baan dat is natuurlijk heel vervelend maar dat komt wel weer...
Je kindje is nu idd belangrijker!
En wat is er nu eigelijk nog belangrijker dan je kindje?
Heel veel succes ermee!~

Groetjes

Hoi,

Ik zou het idd zo rustig mogelijk aan doen.
Die baan dat is natuurlijk heel vervelend maar dat komt wel weer...
Je kindje is nu idd belangrijker!
En wat is er nu eigelijk nog belangrijker dan je kindje?
Heel veel succes ermee!~

Groetjes

Hoi Rianne,
Goed voor jezelf en jullie kindje zorgen door rust te nemen is natuurlijk het belangrijkste!

Wat wil je jouw partner allemaal laten 'oplossen'? Huishoudelijke taken of de financiële situatie of de familie situaties? Ik denk dat je hier samen over moet praten en aan moet geven dat jij helaas minder kan en minder kan hebben door de zwangerschap en dat het belangrijk is dat jij rustig aan doet. Jouw man/vriend zal daar vast begrip voor hebben; de gezondheid van de baby gaat toch boven alles? Misschien kunnen jullie samen dan tot een goede (tijdelijke) nieuwe taakverdeling komen?

Groetjes en succes/sterkte met alles!

Renate

heyhey

ik ben van het juni 2010 forum, maar was hier even aan het spieken hahaha.

jouw verhaal herken ik uit duizenden ( helaas)

ook ik heb al een aantal weken last van harde buiken, en heb ook advies gekregen om rustiger aan te doen. (mijn ukkie is ook nog eens te klein)

voelde me ook behoorlijk schuldig, tegenover mn vriend.
kon toch niet verwachten dat hij vanuit zn werk, eten ging koken, t huis opruimen/schoonmaken, mn dochtertje verzorgen enz???

maar weet je wat hij zei??

tis ook mijn kind! ik wilde dit kindje net zo goed als jij, en als jij het niet kan doen, moet ik het wel doen. jij moet rustiger aan doen, voor ONS kindje!

daar beurde ik toch wel erg van op.
heb gelukkig nu goed nieuws gekregen, dat ik wel zelf mag stoffen en opruimen, maar mn vriend moet nog steeds de vloer opruimen, vaatwasser in/uit ruimen, badkamer/wc schoonmaken, boodschappen halen.
rekken,strekken en bukken moet ik vermijden.

hij doet het met liefde, en weet ook dat het voor een goed doel is.

waarschijnlijk doet jouw man/vriend het ook met liefde. tis ook zijn kindje, en jij kiest er niet voor om het rustiger aan te doen.

maar echt hoor, ga niet door als je harde buiken krijgt. stop direct.
smiddags een uurtje op de bank of op bed liggen doet ook wonderen.

heel veel sterkte.
geniet lekker van je hummeltje in je buik.
en doe rustig aan.

liefs, do

heyhey

ik ben van het juni 2010 forum, maar was hier even aan het spieken hahaha.

jouw verhaal herken ik uit duizenden ( helaas)

ook ik heb al een aantal weken last van harde buiken, en heb ook advies gekregen om rustiger aan te doen. (mijn ukkie is ook nog eens te klein)

voelde me ook behoorlijk schuldig, tegenover mn vriend.
kon toch niet verwachten dat hij vanuit zn werk, eten ging koken, t huis opruimen/schoonmaken, mn dochtertje verzorgen enz???

maar weet je wat hij zei??

tis ook mijn kind! ik wilde dit kindje net zo goed als jij, en als jij het niet kan doen, moet ik het wel doen. jij moet rustiger aan doen, voor ONS kindje!

daar beurde ik toch wel erg van op.
heb gelukkig nu goed nieuws gekregen, dat ik wel zelf mag stoffen en opruimen, maar mn vriend moet nog steeds de vloer opruimen, vaatwasser in/uit ruimen, badkamer/wc schoonmaken, boodschappen halen.
rekken,strekken en bukken moet ik vermijden.

hij doet het met liefde, en weet ook dat het voor een goed doel is.

waarschijnlijk doet jouw man/vriend het ook met liefde. tis ook zijn kindje, en jij kiest er niet voor om het rustiger aan te doen.

maar echt hoor, ga niet door als je harde buiken krijgt. stop direct.
smiddags een uurtje op de bank of op bed liggen doet ook wonderen.

heel veel sterkte.
geniet lekker van je hummeltje in je buik.
en doe rustig aan.

liefs, do

Terug
Bovenaan