Harde buiken

Hey allemaal,

Ik weet dat harde buiken normaal zijn zeker nu ik al bijna 39 weken ben maar soms word ik ook misselijk als ik een harde buik heb. zijn er meer die dat hebben. Je kan aan me buik als goed zien dat het indaald.

Groetjes Rosita

He Rosita, pepermuntje kan een beetje helpen, ik ben haast 37 wk, en de harde buiken beginnen hier ook, dat misselijk zijn voelt alsof je moet eten, althans bij mij, terwijl ik net nog wat gehad heb.

succes gr. nath

Hey hier 36 weken. Ook beginnende (veel) harde buiken, MET misselijkheid.

Maar dat kan ook door de medicijnen komen. Heb als klap op de vuurpijl nog even een blaasontsteking gekregen waarvoor ik echt hele vieze oplostabletten moet nemen.

Gewoon lekker blijven zitten, niet veel doen en hopen dat de bevalling snel komt :D

Liefs en succes

Heb ook veel harde buiken al weken lang.en worden steeds meer.ben er gelukkig niet misselijk van.wel zit ik steeds sneller vol en eet haast geen tussendoortjes meer.en mn eten krijg ik ook bijna nooit meer op.van het vol zitten heb ik ook meer harde buiken tegenwoordig.dus eet niet heel veel meer maar dat geeft niet kom ik ook niet meer zo snel aan.denk dat we een lang kindje gaan krijgen.mn man is 1.96 en ik 1.80.
liefs jootje

hey,

op de zwangerschapsgym zeiden ze dat misselijkheid ook een beginteken kan zijn van de bevalling :p

maar harde buiken doen bij mij af en toe echt zo zeer!! Heel apart.. soms valt het wel mee, maar soms echt pijnlijk! Laatste loodjes denk ik dan maar...

Liefs,

T

Bij mij valt het eigenlijk wel mee met de harde buiken, had erger verwacht bij een derde kindje, maar heb ook met vlagen last van misselijkheid. Dan voel ik me echt ff niet goed en ook sinds enkele weken af en aan ,last van rommelende darmen. Kleine lag bij de vorige controle bijna vast in het bekken. En vorige week heb ik wel een dag lang last gehad van wat voorweeen.

Ik heb verder geen problemen met al dat voorwerk, dat is het halve werk.Kom maar op! ;)

Twee weken geleden heel veel harde buiken gehad. Schijnbaar voor het indalen, want hij ligt al lekker vast.

Nu vooral 's avonds harde buiken. Ik heb verschrikkelijk last van zuurbranden, maar niet echt misselijk.

Ach Rosita, wie weet is het een voorteken (het kan in ieder geval vast niet lang meer duren).
Sterkte in ieder geval!

Pff....hier worden de harde buiken steeds meer jo!gisteren heel veel last van gehad terwijl ik niet veel gedaan hadt.vanmorgen ook weer met af en toe menstruatie kramp.heb even rustig aangedaan maar toen toch weer gaan poetsen vind het echt heerlijk tegenwoordig om te poetsen.en wat denk je.....tijdens poetsen bijna geen harde buiken meer.ook wel eens lekker.
liefs jootje

Terug
Bovenaan