harde buiken

Hi mama's

vraagje hebben jullie last van harde buiken? ik had dat met de eerste ook wel maar nu ook al weer en ben net 18 weken.... :-( betekend vast dat ik rustiger aan moet doen....

liefs

Hier bekend met harde buiken, is inderdaad een teken dat je wat kalmer aan moet doen.
Ik had er geloof ik al last van met 13 weken en nu is het wat minder geworden.
Succes!

Ik denk dat ik het vorige week een keer 's nachts heb gehad. Helemaal verkrampt en deed echt zeer. Nog net m'n man niet wakker gemaakt. Achja, die kan dan toch ook niets doen. Over ruim een week weer naar de verloskundige en dan zal ik het haar vragen, of het inderdaad een harde buik geweest kan zijn.
Verder trouwens geen last meer van gehad. Is trouwens ook een teken van snelle groei van het kind, bij een groeispurt kun je er dus last van hebben.

Ja ken het ook wel, vnl als ik teveel gedaan heb of na de sex...!
Kan vlgs mij niet heel veel kwaad voor je kindje maar probeer het toch wat rustiger aan te doen..!
Liefs, mv twee

hier af en toe ook een harde buik...
Maar soms uit het niets als ik op de bank zit...het lijkt wel of de kleintjes dan zich totaal omdraaien in mijn buik...Verder vaak na te veel getilt te hebben..harde buik en last van mijn onder rug..

Zo nu en dan heb ik wel eens het idee dat ik dat heb (voornamelijk als ik boos ben geweest, wat ik best snel ben door de hormonen), maar durf het niet met zekerheid te zeggen aangezien ik het ook nooit eerder heb gehad. Volgens mij moet je dan inderdaad rustiger aan doen, weet wel dat als het pijn gaat doen dat je dan beter even de vk bellen.

Ook ik heb al harde buiken (pas 15 weken). Ik had het met name 's ochtends als ik net wakker was, dus niet bij inspanning. Kennis van mij is praktijkassistente bij een verloskundige, dus daar had ik even aan gevraagd of dit zo vroeg al normaal was.
Zij dacht meteen aan een blaasontsteking. Ik heb dus maar even de urine laten controleren en er bleek inderdaad een lichte ontsteking te zijn, dus ik ben nu al een week gigantisch veel water aan het drinken. Gelukkig was de tweede test beter...

Terug
Bovenaan