harde buiken????

hoi meiden, ff een hele duffe vraag maar ik ben nu bijna 11 weken zwanger voor de derde keer en het lijkt soms net of ik een harde buik heb.kan dit zo vroeg???voel ze echt komen en ook weer gaan.heb dit beiden andere keren ook gehad maar pas veel later.verder heb ik nergens last van maar ik dacht voordat ik de vk vraag , laat ik eerst hier maar eens polsen.
 
Ik had bij mijn eerste vanaf 15 weken harde buiken. Ik wist toen niet wat er aan de hand was. Ik had wel gehoord van harde buiken, maar dacht toen dat je die alleen laat in de zwangerschap kon krijgen. Niet dus. Volgens de verloskundige had ik gewoon een gevoelige baarmoeder, maar maakte het verder niks uit.

Heb er de toen de hele zwangerschap last van gehad en steeds erger, dat 100 meter naar de supermarkt lopen me al 3 harde buiken op leverde. Maar volgens mijn verloskundige maakte het niks uit, zolang ze niet in een regelmatig tempo kwamen. Het regeltje dat het niet meer dan 10 keer op een dag mocht gebeuren was volgens haar onzin....
 
hoi chade, dat van die gevoelige baarmoeder kan wel kloppen. ben de twee andere keren ook aardig te vroeg bevallen,met 34,3 weken en met 36,4 weken.heb nu ook een grotere kans dat het te vroeg komt.maar heb dit zo vroeg in de zwangerschap nog nooit gehad.wel goed om te weten
bedankt
 
Ik heb ze ook al Esther, als ik t druk heb en veel loop en buk voelt het echt vervelend. Ik ben nu 14 wkn. Had dezfde vraag als jij op t oktoberforum geplaatst, dacht ook dat het niet kon...
 
hey esther31,

ik las dat jij ook al 2x te vroeg bevallen was maar dan snap ik niet dat ze jouw niet doorsturen naar ziekenhuis dat je daar onder behandeling kom.
ik ben namelijk ook 2x te vroeg bevallen met 33,1 en 33,5 weken en de verloskundige heb me doorgestuurt naar het ziekenhuis omdat ik toch ook weer die kans heb om vroeg te gaan bevallen en ze willen me waarschijndelijk tabletten geven die je vaginaal in moet doen om de vroeg geboorte tegen te gaan.vind het toch nog wel allemaal spannend ook al is dit de derde keer.
 
hi meiden,

ik heb er ook last van.
ben nu 10 weken zwanger maar ik denk dta het meer m'n darmen zijn...
maar heb het vooral als ik het druk heb gehad, zoals bijv afgelopen koninginnedag, naar a'dam geweest, veel gelopen, dan is 's avonds mijn hele buik op gezet en hard...
groetjes!!
 
hoi sharon, ik ben beiden keren na 34 weken bevallen.is een soort grens.moet wel voor eenmalige controlle bij de gyn maar verder mag ik gewoon naar de vk.maar als het niet deugt stuurt ze me door.
groetjes
 
Terug
Bovenaan