Harde buiken!!!

Hallo dames,

Ben inmiddels 3 dagen over mijn uitgerekende datum en wordt gek van de harde buiken...
Het gaat de hele dag door en vannacht heb ik er ook niet echt lekker van geslapen.
Volgens mij wil de kleine er wel graag uit en zijn het oefenweeën, maar zolang mijn vliezen niet breken, komt er niets...

Onze tweede dochter is twee weken te laat geboren met een beetje hulp van de VK (die heeft de vliezen doorgeprikt en toen was het zo gepiept), dus misschien dat deze ook wat moeite heeft de uitgang te vinden ;-)

Ben wel een tikkeltje jaloers op de mama's die hun kindje al in de armen hebben kunnen houden.
Alles staat klaar voor ons derde wondertje, dus kom er maar uit! ;-)

Gr,
Mariska1973

Ik ben pas de 25e uitgerekend, maar heb ook de hele dag door harde buiken en vannacht ook zo'n last van mn onderbuik gehad.. Ging pas weer over toen ik vanochtend een lekker warme douche nam.
Heb wel af en toe krampen, maar het lijkt er nog niet op dat het nu al doorzet.
Het lijkt me wel vreemd om over de uitgerekende datum heen te gaan.. Ik heb echt het idee dat ik uiterlijk de 25e mijn kindje heb... maar het kan natuurlijk langer duren, hoewel ik echt hoop dat het niet al te lang meer duurd, ben zo nieuwsgierig!! En heb het ook wel gehad eigenlijk met alle ongemakken van het zwanger zijn, wil nu weten wat voor kindje er al die tijd in mijn buik heeft gewoond!

hahaha heeft vast met het weer te maken ik ben de 24 ste uitgerekend en ook ik heb vannacht niet kunnen slapen van de buikpijn en om de paar min naar de wc dus dames we wachten maar gewoon weer af

Herken het zeker Mariska. Ik ben dan 39+2, maar ben het zo zat... Kan moeilijk lopen en alles is wel te veel. Zit een beetje voor mij uit te staren en niets te doen. Valt niet mee, met 2 peuters om je heen en ze hebben nu vakantie.
Morgen naar de verlk. en ze gaat kijken of ik al gestript kan worden. Bij mijn jongste dochter had ik al 5 cm (!) ontsluiting, maar de bevalling kwam maar niet op gang. Toen heeft zij bij mij ook de vliezen doorgeprikt met 40+3 en kon ik toch nog thuis bevallen.
Heb het idee dat ik nu weer hetzelfde traject in ga. 3 keer strippen en geen bevalling maar wel ontsluiting..
Nou ja, we wachten maar weer af, zucht... !

Terug
Bovenaan