harde buiken...

Hallo dames,
Sinds een paar dagen heb ik heel veel harde buiken op een dag. Er zit totaal geen regelmaat in, maar ik vroeg me af of dit voorweeen of indalingsweeen kunnen zijn? Mijn onderbuik en rug zijn wel gevoelig, niet dat het echt pijn doet maar meer geirriteerd.
De kleine beweegt zeer goed dus daar ligt het niet aan ;)
Ik ben vandaag 34 weken zwanger!
\Misschien weten jullie hier meer van?

Groetjes
 
Ik heb t zelfde.'k denk dat het inderdaad een voorbereiden op t grote werk is.Of t echt indalingsweeen zijn weet ik niet, heb bij mijzelf niet echt de indruk.Ietsie zakken doetie wel, maar als k het goed begrepen heb waren de 2 groten niet eens helemaal ingedaald tot aan de bevalling...
In iedergeval is het een teken dat je best ff gas terug mag nemen, wat sowieso een goed idee is, om wat energie voor de bevalling te sparen ;)

Spannend hé?!

Liefs Gerrie
 
Hoi JIG,
Dank voor je reactie. Ik denk ook dat het idd te maken heeft met de voorbereiding op de bevalling.... Daarnaast moet ik ook even wat gas terug nemen, want ik ben veel te druk met van alles!
Maar wel leuke dingen ;)
Het is heel spannend, voor ons is dit de eerste dus ik heb ook geen idee wat ik moet verwachten en welke pijntjes/symptomen waarbij horen..

JIj ook succes de laatste loodjes...
 
Ook hier last van harde buiken! Vooral als ik te snel opsta oid... Ik heb het met de 1e helemaal niet gehad, dus voor mij is het ook nieuw :)
Spannend wordt het nu allemaal he?!
Ik zou ook een beetje gas terug moeten nemen, maar in plaats daarvan druk het gaspedaal alsmaar harder in.....NESTELDRAAAAANG...poetsen, wassen, strijken, opruimen etcetc!
Haha, nog een paar dingen in huis en volgens mij heb ik het dan wel aan de kant....als ik dan niet wat nieuws bedenk ;)

Veel plezier de laatste weekjes!!
 
heel herkenbaar. Bij mij is voorzover ik dat kan inschatten de kleine bijna volledig ingedaald afgelopen vrijdag en zaterdag!!! wat een opluchting met nadruk op lucht ik kan veel beter ademen en weer een beetje meer doen, moet natuurlijk wel om mn (wijdbeense) houding letten maar toch wel fijn iets meer ruimte van boven.
enne nesteldrang??? Haha ik heb gisteren zelfs onze matrashoezen (onder en bovenlaag) gewassen... de kraamhulp zou es denken dat ik niet een schoon huis heb hahaha.
 
Terug
Bovenaan