harde buiken

hoi dames

wat voelen jullie bij een harde buik? ik denk dat ik ze geregeld heb, maar twijfel ook wel eens of het niet gewoon de baby is, die ''oppervlakkig'' gaat liggen.
als ik het idee het van een harde buik, dan is het inderdaad harder. maar niet mijn hele baarmoeder, die komt namelijk ver boven mijn navel en bij een harde buik is het hard vanaf de navel naar onderen. daarom twijfel ik zo of het wel harde buiken zijn.

Ik twijfel over hetzelfde alleen komt dat door mijn dikke warmhoudlaag onder mijn navel..daardoor kan ik niet goed voelen of alles hard is of een deel..kan je dus niet echt helpen, maar lees met interesse mee

bij mij is mijn hele buik dan hard. Bij mij was het zo als een gedeelte van de buikhard werd was het geen harde buik altans dat nam het apparaat in het ziekenhuis niet waar als een harde buik.
en als het goed is dan zakt de harde buik weer af als je rustig gaat zitten.

ik twijffelde ook heel erg of het wel een harde buik was, maar je gevoel heeft het vaak goed ben ik achter gekomen.

ik denk ergens dat de onderkant wel hard is maar dat ik dat dus niet kan voelen door de flubberlaag die erover heen ligt.. Maar ja dubbel zo moeilijk omdat ik eigenlijk als ik sta altijd al een redelijk strakke stevige buik heb sinds week 24.

Terug
Bovenaan