harde buiken

ik weet dat harde buiken normaal is, maar.. ik heb sinds gister verlof en heb het dus rustig aan gedaan deze 2 dagen. nu heb ik vandaag al de hele dag last van harde trekkende buik. als ik ga lopen om iets te pakken is het egwoon zwaar en aan de zijkanten trekt het. ik ben nu 34 weken zwanger dus indalings ween kunnnen dat nog niet zn lijkt me. ik heb ook rustuger aan gedaan dus ben niet te druk of zo.

weet iemand waar dit aan kan liggen???

Ik zou niet zo hard roepen dat het geen indalingsweeen kunnen zijn, ik ben ook 34 weken en ik had (toen we het later naspraken met de verloskndige) al indalingsweeen met week 31.

Of het dat is, weet ik natuurlijk niet, maar het kan wel

het kunnen heel goed indalingsweeen zijn hoor! maar das alleen maar goed toch?
wel vervelend die harde buiken, ik kan erover mee praten. maar het is volgens de vk wel een teken om nog rustiger aan te doen!

hoi ik wil niet lullig doen
de kleine van ons was met 35 weken al ingedaalt en dus in de 34ste week voelde ik dit dus daar tussen mijn benen door een trekkende pijn
het kunnen ook voorweeen zijn of gewoon harde buiken en dus wel een voorbereiding op de bevalling die jou te wachten staat
ik zelf heb ook harde buiken en veel en pijnlijk en ja rustig aan doen en rust nemen is het enige wat ik kan en wat ik doe
ik ben vandaag 36 weken dus ja hier zit de bevalling er echt bijna aan te komen en ik heb al zo een 3 weken harde buiken dus meid neem van mij aan het kan al vroeg beginnen en neem je rust zoveel als je kan want ja het is ook een teken dat je te druk gedaan hebt of je te druk gemaakt hebt

hey

ik wist niet dat het ook al eerder zo kon zijn, ik had er gister en vandaag ook wel last van maar wel minder.

je wil toch je dingen doen op een rustig tempo in huis haha. maar goed zal er aan denken en woensdag naar de vk zal met haar er even over hebben.

bedankt allemaal

Terug
Bovenaan