harde buiken

Hallo dames,

Ik heb veel last van harde buiken ondanks dat ik bijna niet werk en tussen de middag een uurtje ga liggen.
Wie heeft hier ervaring mee?
Moet ik dit zien als indalings weeen of zoiets??

Graag advies.
X Chan

Ik heb er ook veel last van.
Vooral erg lastig maar soms ook pijnlijk.
Heb het vandaag even aan de vk gevraagd, maar zolang er geen ritme in zit en ze niet pijn doen zijn het gewoon voor/oefenweeën.
Je kan er behalve rustig aan doen niet zoveel aan doen volgens mij.

Succes!
Liefs Danielle

harde buiken heb ik ook veel ook al doe ik niks zelfs als ik slaap of rustig tv kijk zolang ze niet pijnlijk zijn en niet regelmatig komen is er niks aan de hand zeggen ze steeds xxxmandy

Ik heb ook wel heel veel last van harde buiken. Maar vooral als ik loop of druk aan het werk of schoonmaken of zo ben geweest. In rust is dit verder niet het geval dus ik weet precies wanneer ik even moet gaan zitten, haha! Het is alleen erg vervelend en soms ook wel pijnlijk. Maar inderdaad als het dan ook maar weer over gaat en dat is wel het geval! Ik had het bij mijn dochter ook erg en dan ook vooral bij werken en lopen, dus kende het gevoel al wel. Ik heb het zowel nu als bij mijn dochter ook vrij vroeg al in de zwangerschap!

Afgelopen weekend was het bij mij zo erg dat ze ook pijn deden. We waren boodschapppen aan het doen en ik kon gewoon niet meer lopen zo erge last. Dus ben ik op een bankje gaan zitten samen met mijn dochtertje en is mijn man verder boodschappen gaan doen haha! Toen zakte het gelukkig wel weer af. Gisteren moest ik naar de verloskundige, ik had urine mee genomen. En heb dus een blaasontstekking, heb een kuur mee gekregen. Hopelijk gaat het over. Verder was alles goed bij de verloskundige!

Liefs Marie

Terug
Bovenaan