Harde buiken?

Heb ook continue harde buiken, vooral als ik in bed lig, maar zolang het geen pijn doet, is het niet erg, alleen lastig. Maar het is niet goed als het te lang duurt, nooit langer dan een paar minuten of zelf nog korter.

Heel af en toe heb ik een harde buik maar is denk ik nu 4 keer gebeurd. zolang het geen pijn doet is het niet zo erg toch of moet je dan rustiger aan gaan doen misschien?

ik heb eerst ook harde buiken gehad,als je het teveel hebt is het toch een teken dat je te druk bent,ik ben het rustiger aan gaan doen met werken en nu heb ik er geen last meer van,zou het even bespreken met je verloskundige,mijn verloskundige heeft me gezegd minder te werken en meer te rusten.

Tja, dat dacht ik ook, als je heel veel harde buiken even bellen.

Ik ben geweest naar de gyn. Allerlei extra onderzoeken, maar alles was prima en zolang het pijnloos is, is het niet erg en doen ze dus niets (bij mij dan), ja rustig aan, maar ja, dat blijft moeilijk.

:)

Ik heb ook veel last van harde buiken. Soms moet ik echt even stil staan op straat om buikademhalingen te doen.
Sommige vrouwen hebben daar meer last van dan anderen. Zo lang ze niet regelmatig komen schijnt het geen kwaad te kunnen. Harde pijnlijke buiken zijn een soort oefenweeën. Als ze regelmatig komen en langer dan een minuut aanhouden kan het op echte weeën duiden. Ik raad je aan om dan toch even de VK te bellen. En bij twijfel natuurlijk sowieso je VK bellen.

oooh....Laatste weken girls. Zijn jullie ook zo aan het aftellen? Ik nog 8 weken....

Terug
Bovenaan