harde buiken

ik heb de laatste tijd regelmatig last van harde buiken vooral als ik van mijn werk af kom ik werk maar 15 uur per week maar toch ik werk 2 avonden dan heb ik er thuis ook al een hele dag op zitten met 2 kindjes heb de gyn maar gebeld hij zegt dat ik dan wel op moet gaan letten en het anders rustiger aan moet gaan doen op het werk wie heeft er meer last van

Sorry nog geen last van. Vervelend voor je. Is wel vroeg toch? Ik heb alleen soms last van een stevige buik maar dat komt dan door mijn darmen en dat mijn ontlasting niet goed gaat. Succes met rustiger aan gaan doen.

ik herken je verhaal volledig!
oke, ik werk dan niet voor een baas maar wel fulltime met mn 2 kids bezig thuis.
nu met de verhuizing merk k dat ik ook te veel hooi op mn vork neem.
op het moment zelf gaat het wel, maar daarna...
pfffff!!! dan heb ik toch wel spijt dat ik weer zoveel heb gedaan hahahha

tja, t enige wat je kan doen is toch echt rustiger aan doen :)
meer je tijd verdelen en misschien kan je de avonden werk skippen?

liefs, do

Heej heej,

Hier het zelfde probleem.. Harde buiken in combinatie met hartkloppingen. Ik werk momenteel 32 uur. Ik moet van de vk halve dagen gaan werken.. Dus ik.. Held op sokken naar mijn werk om dit te gaan vertellen... En dan krijg je dood leuk te horen dat harde buiken vroeger geen kwaad konden. En we wel zouden kijken naar een oplossing.

Dit is inmiddels 2 weken geleden, ik heb afgelopen 3 dagen vrij gevraagd om dat ik het echt niet meer trok. Gisteren kreeg ik een sms of ik volledig ben uitgerust zodat ik er vrijdag weer volop tegen aan kan.. Dus zie echt als een berg op tegen morgen.. Heb geen idee hoe ik ze dit duidelijk ga maken..

Dus ik snap je helemaal... jij ook heel veel succes.. En lekker rustig aan gaan doen!

Liefss

Hallo dames, sorry dat ik hier op inhaak. Ben zelf een a.s. juni moeder.
Zitten jullie niet bij de vakbond? Het is verplicht in zulke situaties dat de baas jullie aangepast werk geeft, of voor gedeelte in de ziektewet gaat.
Weet zelf dat mijn eigen baas en arbo arts moeilijk doen. Want heb te lage bloeddruk, waardoor ik snel flauw kan vallen. Maar hierbij heb ik de vakbond bij gehaald. Zit dus nu in de ziektewet. Anders had ik gewoon aan het werk gemoeten... En werk in de thuiszorg met zwaar werk.
Succes! En idd lekker rustig aan doen!

Liefs Ilona

mijn baas is niet moeilijk hoor hij wil zelf ook dat ik minder ga werken of misschien mocht het nodig zijn totaal te stoppen tot na de bevalling hij kwam er zelf ook mee omdat hij ook zag dat het niet makkelijk mee ging

Juist, ik heb ook harde buiken, vooral in de avond na het eten. Ik heb de verloskundige gebeld en ze zei dat ik overdag rustig aan moet doen, en op de bank liggen en uitrusten. Overdag doe ik te veel en ben ik erg druk bezig met huishouden. en dat mag ik niet meer van de verloskundige want het babytje groeit.

succes met de zwangerschap.

Terug
Bovenaan