harde buiken

elize81

New member
hallo allemaal

Hier ben ik weer eens..
Heb het erg druk gehad afgelopen tijd maar dat is nu wel voorbij, lag vanaf maandag weer in het ziekenhuis vanwege harde buiken..
even dachten ze dat ik ging bevallen, want had ineens een harde buiken storm in regelmaat die ik weg moest puffen.
was toe 30+4 dus veelste vroeg..gelukkig stopte het maar moest wel blijven tot gister.
nog steeds harde buiken dus helemaal rust, geen boodschappen,geen huishouden, zoveel mogelijk zitten.krijg nu al een zere gat :)
heb wel dochter v 5 dus heb nog wel wat te zorgen, maar verder alles uit handen geven..en dat vind ik lastig.doe het liefst alles zelf..maar ja het is voor een goed doel, onze meiden moeten nog even blijven zitten..
 
Dat was wel even schrikken denk ik moet je niet aan denken dat je nu al zou bevallen. Goed je rust houden nu maar want ze moeten idd nog even blijven zitten. Ja lastig is dat om alles uit handen te moeten geven maarja nu gaan je meisjes even voor. Hoop dat je je een beetje kunt vermaken...tis nog wel lekker weer kun je nog lekker in de tuin zitten met boek of tijdschrift.
 
was zeker even schrikken, ze hadden het ook ineens over naar een ander ziekenhuis voor de 32 weken..
maar we gaan genieten van het mooie weer, kan weleens het laatste wknd zijn..
 
Mijn zusje heeft al vanaf week 30 harde buiken en kreeg erbij voorweeen . Nu nog zit in week 36 .

Echt heel erg heeft kleine van 2 supper druk .
Nachten niet slapen van de pijn etc pfff
 
pfff dat is helemaal zwaar zeg...vooral met een kleine van 2...mijn dochter v vijf gaat naar school en is al vrij zelfstandig, scheelt een hoop..maar vind het wel erg dat ik niets met haar kan ondernemen..
 
Terug
Bovenaan