harde buiken

Heb al zeer regelmatig harde buiken gehad maar ze komen steeds vaker,ook achter elkaar met paar min er tussen..heb ook pijn boven in mn buik gehad en daarna onderin mn buik,was donderdag geloof ik..sinds dien rommelt t wat,beetje zeurderig soms..krampen.herkennen jullie dit?
Moet vrijdag weer naar de gyn maar weet niet of ik eerder zal bellen..

ik herken het niet, maar zou wel bellen. Als je je ongerust maakt is dat ook niet goed voor je kindje. Ik zou vragen of je eerder mag komen, voor je eigen gemoedsrust...

Ik heb dat gehad en had niet gebeld. Paar dagen later had ik controle bij de gyn en dat natuurlijk gemeld. Ze was niet te spreken over het feit dat ik niet had gebeld. Ze had ook de baarmoedermond daarna bekeken en de harde buiken hadden zichtbaar iets gedaan. Kortom: ik zou even bellen. Geen risico nemen..

Herken het wel 'n beetje. Ik had het 2 weken terug ook heel erg, vooral bovenin m'n buik net onder m'n borsten zeg maar, moeilijk te zeggen hoe het precies voelde maar een soort van heel erge spierpijn ofzo. Het kwam en ging.. Zat gewoon op de bank dus deed niks bijzonders. Volgende dag was het weer weg, vk wist ook niet te zeggen wat het kon zijn geweest. Afgelopen weekend veel harde buiken en steken gehad, beeb ontzettend druk dus misschien dat ik daar 'last' van had, benauwde me wel een beetje, terwijl ik een zeer nuchter mens ben, heb nu weer nergens last van dus zal al we wat voorbereidend werk zijn denk ik.. Heb jij echt heel de dag harde buiken en krampen? Als je het niet vertrouwt kun je altijd bellen natuurlijk, stelt je misschien wat gerust.. Succes hoor!

Ik heb het ook wel gehad volgens mijn verloskundige kon dat zoiso rond deze periode ik kreeg de tip als ik er veel last van had een warme douche te pakken als het echt krampen waren dan zouden ze zakken waren het wel weeen zouden ze erger worden tot nu zakte het idd van een warme douche zelfs vanacht om 2 uuronderde douche gestaan van de pijn maar ik zou het zeker even melden ieder mens en ieder lichaam is anders!

Ik heb harde buiken ook vaker gehad tijdens de zwangerschap, had ze alleen niet als zodanig herkend. Dacht dat de tweeling hun billen omhoog duwden....
In ieder geval hebben die harde buiken bij mij wel voor ontsluiting gezorgd, dus zou zeker niet wachten tot vrijdag en direct bellen!

klinkt herkenbaar na een drukke week. Had ik bij de oudste meer last van overigens. Maar wat de rest ook zegt, niet te lang wachten en gewoon bellen!

Ze zeggen steeds liever een keer teveel als een keer te weinig!

Terug
Bovenaan