harde muziek

hoi meiden,

Ik vroeg me wat af.
Gisteravond heb ik bruiloft gehad en daar heb ik de hele avond naast de geluidsbox gezeten, kan dit kwaad?????
Ben 20 weken zwanger

Groetjes Petra
 
Ik heb net gezocht op het september forum maar daar kon ik niks over harde muziek vinden. (overheen gekeken??)
Maar het kan dus geen kwaad??

Bedankt voor je reactie

groetjes
 
Het staat er toch echt ergens... ik denk zo'n drie pagina's terug, een meisje dat zich afvroeg of ze naar een dansfeest kon. Welnee, natuurlijk kan het geen kwaad. In haar geval, een druk, benauwd feest, moet je wel oppassen dat je niet te lang in de rook en de hitte zit en af en toe even een luchtje scheppen, maar de muziek is zeker niet schadelijk. Wanneer je baby al kan horen, wat met 20 weken het geval is, zal het hooguit irritant voor hem/haar kunnen zijn maar hij/zij krijgt er heus niks van.
 
Hoi Petra,
Muziek lijkt mij ook niet schadelijk. Volgens mij is muziek niet heftig genoeg. Ik moet zelf (normaal gesproken)geregeld op een schietbaan staan. Nu met de zwangerschap mag dat niet meer, dit heeft te maken met het lood gehalte dat dan vrij komt en het geluid dat zo ´n schot teweeg brengt. Dit zou wel schadelijk zijn voor het gehoor van de baby. Maar op een schietbaan draagt iedereen gehoorbescherming, dus echt vreemd vind ik dat niet.
Probeer gewoon lekker te genieten van je zwangerschap en bezorgdheid is oke zolang je het maar niet in het extreme gaat vertonen, maak je gewoon niet te druk!!
gr Kelly
 
Nou zeg...sorry hoor dat ik me druk maak om de gezondheid van mijn kindje...

Bedankt voor alle lieve reacties trouwens. kheb er echt veel aan gehad.

groetjes petra
 
Terug
Bovenaan