Harde onderbuik

<p>Hee hee, </p><p>in ben inmiddels 17 weken zwanger en heb heel erg veel last van een harde onderbuik of baarmoeder ik weet niet wat het is. Ik kan er gewoon niet indrukken omdat het zo gevoelig en hart is ik heb het al de hele dag, wie weet wat het is ???</p>

Oh ja nog iets.. het kan zijn dat je lichaam meer rust wilt. Ik sportte namelijk voor mijn zwangerschap 4/5 keer per week en toen ik zwanger was merkte ik dat ik nog maar 1x (of zelfs helemaal niet) kon gaan want met werk, huishouden en daarnaast sporten kreeg ik ook last van mijn buik. Sinds ik sporten al niet meer deed ging het beter. Tot mijn 3e trimester toen moest ik nog meer rust nemen. 

Dit zijn harde buiken waarschijnlijk. Neem je rust je doet waarschijnlijk teveel voor wat je lichaam aan kan.

Ik heb het ook regelmatig. Nu 17+3. Ik doe vanwege de nog steeds aanhoudende misselijkheid erg weinig dus het komt bij mij niet van inspanning. Meestal heb ik het na het plassen. Dit kon ook kloppen volgens de verloskundige. Blijkbaar kunnen veranderingen in je blaasgrootte het triggeren. 

Terug
Bovenaan