Harde ontlasting 4.5 maand oud

<p>Hallo, </p><p>Tjonge t s wat met ons meisje. Van verdenking op KMA nu verdenking op verborgen reflux. Een week nutramigen geprobeerd had elke dag mooie poepluiers en t ging beter maar omdat ze ook op dezelfde dag naar osteopaat is geweest hadden we heel veel twijfels. Afgelopen vrijdag 1 a 2 x nutrilon prosyneo gegeven met nutriton. Ivm veel spugen en zuur ruiken.  (Wat voor heen niet was met bv) </p><p>Nu heeft ze hele harde ontlasting en moet ze hard persen wat gepaard gaat met huilen.  T s zo sneu. Aan nutricia gevraagd of dit door de nutriton kan komen. Geen duidelijk antwoord. Het lijkt mij onwaarschijnlijk omdat we maar een half schepje door 150 w + 5 schep doen en niet eens bij elke voeding gedaan hebben. Ze drinkt t heel slecht.  </p><p>Godsamme wat ben ik er klaar mee met dit gehannes arm kind. En ik zit zelf vol twijfels en niks voelt meer goed.  Ik wil naar de kinderarts en hoop vandaag terug gebeld te worden hierover.  </p><p>Maar goed kent iemand t verhaal met harde ontlasting. </p><p>Wat de klachten waren</p><p>Slecht slapen (gaat beter), veel huilen ontroostbaar niet hele dag door(is sinds week minder ) eczeem op romp en schouders. Soms vuur rode wangen met bultjes op wangen en kin. Meer spugen was met bv niet en zuur ruiken uit haar mond is sinds een paar dagen.  Harde ontlasting is sinds paar dagen wat pijnlijk is.  Met bv had ze bijna geen ontlasting. Met nutramigen elke dag mooie ontlasting. Veel windjes. Knorrende ademhaling </p><p> </p><p>Wie herkent iets.? </p>

Oh, wat zielig voor jullie meid en jullie. Ik kan je er weinig in adviseren omdat wij de klachten niet hebben. Onze meid is nu ook 4,5 maand maar ik geef nog bv. Merk wel sinds 2 weken dat haar ontlastingpatroon is verandert. Voorheen dagelijks 1 of 2 luiers. Nu om de dag en soms wel elke dag. Is wel nog zachte ontlasting. Wel veel windjes laten en sinds zondag ook wat verkouden, hoesten en rochelen. 
Hooo dat je snel iemand treft die jullie goed helpt. Sterkte. 

Terug
Bovenaan