Harde ontlasting

mijn dochter van ruim een half jaar oud die heeft last van haar darmen.
Het gezeik is begonnen toen ik wilde overstappen op de voeding vanaf 6 maanden ofterwijl de 2....eerst nutrilon omneo 2 gebruikt zonder resultaat...toen friso comfort...geen resultaat... uiteindelijk heb ik nu friso normaal en dat heeft dezelfde werking als alle anderen alleen ik ben nu wel op 2... terwijl 1 zo goed ging is 2 een ramp....de Friso hulplijn heeft gezegt dat ik anders bij elke voeding een schep nutrix bij moest voegen... gedaan en het heeft nog steeds geen resultaat... heeft iemand een tip of herkent dit?
 
Heb je al geprobeerd om 10 cc extra water bij de voeding te doen? Mijn zoontje had er ook zo'n last van toen ik over ben gestapt. Toen ik eenmaal goed met groente en fruit was begonnen, ging het helemaal beter met de ontlasting.
Groetjes Renate
 
groente en fruit allang mee begonnen en geef haar voornamelijk fruit om het dunner te maken de ontlasting....10 cc water erbij is een probleem omdat de voeding al zo enorm dun is en ze een enorme zuigkracht heeft...
 
ik doe bij elke voeding 5 schepjes johannesbroodpitmeel,al vanaf tim z'n geboorte hij is nu 8 maanden en het helpt echt!nutrix zorgt alleen maar voor harde ontlasting,na 7 maanden gaf ik ook bambix in plaats van nutrix dit werkt ook enorm laxerend,ik hoop dat je hier iets aan hebt,tis ook zo zielig voor die kleintjes,nou succes ermee!
 
Terug
Bovenaan