harde pijnijke buiken om de 8 min!!!!!

ik heb nu al 1uur een harde pijnlijke buik om de 8min! ik kjk het nog een uur aan en als het aanhoudt ga ik bellen..ben best ongerust nu! maar omdat ik zoveel harde buiken al heb altijd wil ik het nog even aankijken..
voel namelijk de kleine wel soms even bewegen..heb ook een drukkend gevoel op mn vagina..
we houden het weer spannend zeg sjeee!!!!

Doe het rustig aan. probeer te ontspannen.
Ik had gisteren ook erg regelmatig harde buiken, maar niet zoals jou.

Succes, ik hoop dat het minder wordt voor je.
Ik hou het forum in de gaten.

Groetjes Pauline

na een nacht gewoon bijna niet slapen,ben ik weer op.zoon lief moet namelijk weer naar school!
de harde buiken heb ik nog steeds,maar een stuk minder,gelukkig!
ze deden gisteren vreselijk pijn dus was bang dat de beeb zich al zou aanmelden!
ze zijn echt wel 3 uur regelmatig geweest,twijfelde echt hee erg,maar dacht toch ik kijk het nog even aan..nu zijn ze weer ongerelmatig en zullen het vast en zeker wel oefenweeen zijn geweest.
heb me wel voorgenomen om toch te bellen zodra ik er weer de klok op kan zetten!
straks maar eens ff een oogje dicht proberen te doen,ben nu een zombie pfff

Hoe gaat het nu met je??? Ik denk ook indd dat het oefenweeen zijn geweest. Je kunt dan proberen om een warme kruik of een douche te nemen.
Maar als je nog niet helemaal gerust bent, bel gewoon ff je vk hoor!!!! Hopelijk worden je harde buiken nu weer wat minder.

Liefs marielle

ik ben nu helemaal op gewoon! net Jari weggebracht.dus zo eens ff lui op de bank gaan liggen en dan val ik mischien ff in slaap haha :)
ik zie geen verschil aan mn buik,straks eens mn vriend vragen,die ziet het als best natuurlijk!
voel de kleine donder nu weer actief bewegen,rond mn navel krijg ik nu schopjes!

liefs

Terug
Bovenaan