Harde pijnlijke buiken

Sinds vrijdag heb ik een paar pijnlijke harde buiken gehad. Het doet vooral pijn aan de zijkant (rechts). Heb donderdag en vrijdag lange dagen gewerkt en zaterdg en vandaag druk gehad.

Waarschijnlijk dus teveel gelopen en gedaan. Vind het wel akelig hoor, want hier heb ik bij de eerste pas last van gekregen na 30 weken. En toen moest ik minder werken van de verloskundige.

Met 20 weken vind ik nogal vreemd.....
Als morgen nog zo is bel ik de vk.

Heeft hier nog iemand last van?

Liefs

Ha happy,

Goed idee, als het morgen nog zo is! Ik had er bij Rens ook rond 30wk last van zoo pijn! Het zou kunnen in mijn omgeving heb ik het ook mee gemaakt. Al het deze dagen teveel was even stapje terug! Als dat niet helpt denk aan jezelf dan maar minder werken!
Succes en laat even weten hoe het gaat!

Liefs Sam

Hee heppy,

Sorry, heb er geen ervaring mee maar ik weet wel dat na een drukke dag op werk of een drukke dag thuis/veel gelopen etc....dat ik ook meer last van m'n buik heb en dat ie ook meer gespannen aan voelt maar echt 'harde buiken' herken ik niet.

Zou idd ff je vk bellen morgen. Misschien moet je het ook rustiger aan doen.

Liefs Lynn.

Ik herken je verhaal van de laatste zwangerschap van mijn zoon. Het is echt een teken dat je rustig aan moet doen. Dat je dus te veel doet. Ik heb er nu nog geen last van gelukkig. Vandaag had ik een naar, beetje hard gevoel. Maar na een uurtje rust en voorzichtig aan is het weer weg getrokken.

Wel even de verloskundige bellen meid. Maar dat geef je al aan.

sorry geen ervaring mee. wel heel erg vervelend dat je er last van hebt. misschien idd rustiger aan doen?

zou morgen ook even met de vk overleggen, kan nooit kwaad.

liefs, x

Ik zit al 2 weken in de ziektewet ivm harde buiken! Deze deden geen pijn gelukkig! Mijn vk zei dat zolang de harde buiken geen pijn gaan doen is er niks aan de hand, zodra het anders is moet je contact opnemen! Dus als ik jou was zou ik morgen toch maar even bellen en Zowiezo rust houden!!! Want je wilt niet dat je kindje nu al geboren wordt!!
Sterkte en echt rustig aan doen hoor, je lichaam waarschuwd!!
Liefs Anneke

ik zou het zeker ff aangeven bij de verloskundige! ik had dus pijnlijke steken rechts en dat bleek gewoon ontlasting te zijn wat vast zat. toen ik meer ging drinken ging het over. maar kan idd zijn dat je gewoon teveel doet! rustig aan meid

xxx

Nou dat is toevallig, ik wilde dit onderwerp net aansnijden..

Ik heb sinds een week regelmatig harde buiken, het doet geen pijn maar fijn is anders. Buik (baarmoeder) wordt hard en opgezet en ik heb het meestal als ik lig / rust. Ben net verhuisd en heb echt wel rustig aan gedaan, maar met een ukkie van 3 in huis en nog 60 dozen die staan te wachten is het soms lastig.

Ik heb vrijdag de 20 weken echo, ik zal het eens checken bij de gyn. Misschien doe ik tóch teveel...

Terug
Bovenaan