harde steken

ik heb al 3 nachten achter elkaar hele harde steken in mijn buik gehad.echt heel pijnlijk.ik voel de kleine nog wel steeds bewegen.maar word er wel erg onzeker van.
iemand ervaring hier mee??

waar in je buik?? Boven of onder....??
Ik heb die steken ook wel eens gehad..onder in mijn buik en denk dan aan banden pijn..
Boven in mijn buik??? dan zou ik toch eens de vk bellen??

het is wel onder in mijn buik.maar wel heeel erg harde steken.ik heb gelukkig morgen een afspraak bij de vk.voor mijn gevoel voel ik ook mijn banden wel maar meer als een zeurderige pijn.en niet zo n heftige pijn als de steken die ik laatste tijd heb.misschien is het ook wel bandepijn.daar hou ik het nu voor mezelf ook maar op.en vraag het morgen de vk nog wel.in ieder geval bedankt ;-)

Ik had het vanmorgen ook terwijl ik stond! Maar dat is altijd heel kort!
Een steek onderin m`n buik alsof hij door de blaas heen steekt ofzo! Ik moet dan stil blijven staan want dan kan ik niet meer lopen!Gelukkig duurd het hooguit een minuut, denk nog niet eens!
had het volgens mij ook wel eens als ik ongesteld was!
Het lijkt me geen bandenpijn, dat is meer een soort spierpijn, het voelt meer als trekkende pijn.

Gister heb ik hier nog gereageerd, en vanmorgen/vannacht werd ik ineens niet goed van de steken boven in mijn buik!!! Tussen m`n navel en net onder m`n borst!!!
Ik denk idd ook dat het de darmen zijn geweest!
Erna kon ik gelukkig naar de wc, en heb er de rest v/d dag geen last meer van gehad!

Terug
Bovenaan