harde stukjes

Mijn zoon van 8 maanden at zijn groente en fruit van 6 maanden goed op. Nu ben ik, overgestapt op groente en fruit voor 8 maanden, maar hij moet steeds weer kokhalzen van de stukjes die erin zitten. Ik heb het al een paar x gepureerd, maar ook dan wil hij t niet. Heeft iemand een tip voor mij?
Bedankt!
 
die van mij had dat ook heel erg begin met 1 eetlepel van 8 maanden en meer fijn en langzaam opvoeren tot een potje het werkt die van mij eet het nu en kokhalst niet meer omdat ik het langzaam heb gedaan en steeds iet meer grover erdoor en minder fijn hij eet nu de 8 maanden potje zo leeg en kook nu ook zelf en het gaat goed je moet er effe doorheen maar wel volhouden succes ermee
 
Bedankt voor je reactie. Dat had ik wel ff nodig, want ik zag t al voor me dat ie alleen fijne dingen bleef eten...Maar ik heb geduld en nu eet hij in ieder geval zn fruit al met harde stukjes erin. Dus nogmaals: bedankt!
 
ja ik ben overgestapt nu op vers koken en dat gaat nu goed maar kokhalst soms nog wel je moet veel geduld hebben maar is zo zielig he als je kindje kokhalst hoe gaat het verder met het eten hoeveel melk / pap geef jij die van jou die van mij is nu 11 maanden en krijgt nog 500 cc hij is namelijk ook heel leuk een flesweigeraar in het begin erg frustrend geweest maar je moet bij die kleintjes heel veel geduld hebben anders word het een drama ik dacht eerst ook dat ik de enigste was die een kind had die zo at maar zag jou reactie en dacht he dat herken ik die van mij doet ook zo
 
Terug
Bovenaan