harde tepels??!

heb sinds gisterenmiddag al constant harde tepels, nog niet eerder gehad echt de hele dag door, en ze doen behoorlijk pijn!

en ook is het niet koud in huis..

weet iemand wat ik eraan kan doen of ervaring wil delen..

Liefs Iris

hoi hoi,

Sorry hoor, maar moest eigenlijk wel een beetje lachen door je "geplaatste" opmerking in je berichtje: "het is niet koud in huis"!!!!!!! Vond hem nogal komisch, maar goed.

Ik heb er zelf ook wel eens last van en last van zere borsten. Zelf trek ik dan kleding aan die niet strak zit en niet  schuurt! Ik heb een paar beha's  zonder tierelantijntjes ed en als ik die aantrek, valt het  wel te overzien.  

Maar ik weet precies wat je bedoelt. Heb  nu echt last van zere borsten en als ik er alleen al naar kijk, doet het onderhand al pijn.  Als ik mijn zoontje van 2 optil dan doe  ik het zo dat hij me  geen pijn kan doen, want het is echt heel vervelend.

Heb verder eigenlijk geen tips, sorry. Wilde je alleen maar een beetje steunen.

Misschien iemand anders?!

Groetjes mamabinck.  

haha ik denk zet het er maar bij,
anders komt er mischien iemand die zegt zet de verwarming wat hoger ofzo

maar   bedank voor je steun ben dus geen apart geval;)

Liefs Iris

Dag lotgenootjes,
ook ik heb giga harde en zere tepels.
Als je erna kijkt doen  ze al zeer. Heb gister eerst maar een andere BH gekocht.
Voorgevormde, deze is lekker zacht. En de tepels steken niet meer zo af. Werd idd al gevraagd of ik het koud had.

Wat hebben onze kerels het dan makkelijk.....

Groetjes Noelie

ik draag altijd voorgevormde bh's en deze zitten zeer lekker maar zelfs dan voel ik ze nog

en vooral als ik hem uitdoe, kan namelijk niet slapen met bh zitten trouwens ook witte puntjes bovenop

haha lekker smakelijk verhaal

Ik herken het wel, ik heb altijd rond mijn eisprong harde en zeer gevoelige tepels. Dit houdt een dag of 2 aan en dan neemt het weer af. Toen ik zwanger was van mijn dochter kreeg ik rond mijn NOD ook weer harde en pijnlijke tepels.

groetjes,
Ikke mv 1

Terug
Bovenaan