hardhandig geknuffel

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

Hoe gaat het met al jullie kindjes in het nieuwe jaar?
Dat ze alle maal maar lekker mogen groeien en jullie een gelukkig 2009.
Met rosco gaat heel goed hij is in de afgelopen weken in eens
weer zo gegroeid en wil van alles in eens zelf doen. Ik vind het
op het moment echt super leuk. Er is alleen 1 ding wat ik minder vind,
als rosco wil laten blijken dat hij blij is of kusjes komt brengen
maait hij nu ook heel erg met zijn handjes in je gezicht. Het is echt
hardhandig, dus niet fijn. Ik maak mer er wel zorgen over zeker omdat
hij na de vakantie nu weer naar de creche gaat. Hij moet zelf steeds heel erg
lachen als ik zeg, nee en zachtjes.  Ook  probeer ik hem voor te doen dat je
ook zachtjes kan aaien maar dit slaat nog niet echt aan.
Hebben julllie hier ervarring mee? En wat zouden jullie doen?
groet van een gekneusde moeder, au!

Renske pakt mijn gezicht vaak vast als ze een kusje wil geven, lees knijpt keihard in mijn wangen.
Ik zeg idd. wel zachtjes, maar verder kan je er weinig aan doen denk ik. Ze zijn nog zo klein.

ben het eens met reisa

denk niet dat je er wat aan kan doen. hij probeert immers gewoon lief te zijn en heeft   geen besef dat hij jou pijn doet.
als nathalia een kusje wilt geven, knijpt ze ook hard in mn wangen, of als ik de verkeerde kant op kijkt ( geeft altijd alleen maar kusje op mn linker wang hahaha) trekt ze me aan mn haren zodat ik goed zit en zij de kus op mn wang kan plakken hahahaha ach, ik vind het alleen maar schattig. zo veel pijn doet het ook weer niet.
natuurlijk zeg ik ook wel dat ze zachtjes moet doen, ze moet het immers wel leren.
en ook doe ik al een paar maanden haar hand pakken en dan over mijn wang strelen en dan zeg ik "aai"of "lief"of "zachtjes" ect. ze weet het nu wel want soms krijg ik ook opeens een aai over mn wang hahahahaha
klinkt misschiens tom hoor dat ik dat zo zeg, maar t is zooo schattig om te zien hihihi

nee, ik zou me er geen zorgen om maken hoor, op de chreche zullen ook niet alle kindjes beseffen wat zachtjes is.
alles komt goed.

liefs, do

Ons zoontje knuffelt met zijn hoofd. Hij duwt zijn hoofd dan heel hard tegen het onze. Van de week kwam hij in een keer aan, bonk. Mijn tand door de lip, auw wat deed dat pijn. Soms lijkt ook wel of mijn neus wordt gebroken. Ik snap niet dat hij er nooit last van heeft. Maar zo knuffelt hij ons. Hij geeft kusjes heel af en toe en dat gaat er gelukkig wat zachter aan toe.
Ik kan zachtjes zeggen wat ik wil, maar dat snapt hij niet. Dit is voor hem knuffelen.

Dat gaat wel over ik kreeg van milton altijd een kopstoot dat doe hij nou ook niet meer en shanice knijpt en mept elk kind heeft wel iets maar dat gaat wel over je kan ze het nou nog niet uitleggen zijn ze veel te klein voor

groetjes lisette

Hey hallo,

Noa doet dat ook, hardhadig kusjes geven of in een keer in mijn neus porren.
maar als ik dat nee of zachtjes doen zeg gaat ze dramatisch huilen.

Groetjes Chantal mama van Noa 30 januari 2008

Terug
Bovenaan