Hardhandige kapper

Hoi!

Waarschijnlijk gaan een aantal mij nu uitlachen maar ik maak me best wel zorgen. Een paar dagen geleden ben ik met mijn zoontje van 1.5 jaar naar de kapper geweest. Mijn zoontje raakte in paniek en moest hard huilen van de tondeuse maar de kapper had weinig geduld en bleef zijn hoofd stevig vasthouden en ging gewoon door.

Los van het feit dat ik mij super schuldig voel naar mijn zoontje (normaal gaan we naar een andere kapper die geen tondeuse gebruikt), maak ik me ook zorgen of de kapper niet zijn fontanel heeft ingedrukt toen hij zijn hoofd naar mijn idee heel stevig vast hield (zijn fontanel is nog niet helemaal dicht).
Mijn zoontje doet verder zoals hij altijd doet maar het blijft maar in mijn hoofd zitten. Kan het heel erg kwaad mocht de fontanel wel ingedrukt zijn? Of ben ik gewoon een overbezorgde moeder en moet ik me niet druk maken?

Een ding is zeker, naar deze kapper gaan we nooit meer en hopelijk kan ik hier gerustgesteld worden.

Liefs.
 
Ik gok dat dat wel mee zal vallen hoor.
Maar mocht je kindje sowieso een erg kort kapsel hebben, kan je overwegen het ook zelf te knippen. Ik ben geen kapster, maar knip wel de haren van mijn jongens. De oudste met de tondeuse (hij wil het altijd lekker kort), de jongste met de schaar (meerdere youtube filmpjes gekeken en gewoon proberen). 
Iemand uit het kappersvak zal het waarschijnlijk wel opvallen dat het niet door een profi is gedaan maar de normale leek ziet het volgens mij niet :)
Het grote voordeel vind ik dat ik ze thuis kan knippen, in alle rust, geen gestress. Eerst lekker knippen, daarna mooi onder de douche om direct alle kleine kriebelhaartjes weer kwijt te raken. Ideaal
 
Op zich is het niet vreemd dat de kapper gewoon doorgaat. De klant half geknipt weg laten gaan is ook raar.
Van die fontanel weet ik niet, misschien zelf proberen te voelen of dat nog goed zit? Of de arts van het consultatiebureau even vragen te voelen, die weet vast hoe het hoort te voelen.
 
Terug
Bovenaan