Hardlopen en prille zwangerschap

<p>Dag allemaal,</p><p>Waarschijnlijk maak ik me te veel zorgen, maar door een miskraam merk ik dat ik voorzichtig ben. Ik ben twee weken geleden begonnen met hardlopen (programma van Evy ;) ). Nu heb ik een positieve zwangerschapstest en vraag ne af of ik door kan gaan omdat ik echt aan het opbouwen ben en het best wat inspanning kost?</p><p>Alvast dank!</p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p>

herkenbaar na een mk ook gestopt met sporten, geen idee of het invloed heeft maar ik voelde me er beter bij om rust te nemen die 12 week... ik voelde me ook echt uitgeput en heb de 2e x wel geluisterd naar mn lichaam.

doe vooral waar je je zelf t fijnst bij voelt :)

Als je voorheen ook al veel liep en het dus 'normaal' is voor jouw lichaam, kan het zeker geen kwaad. Sporten is alleen maar goed. Je moet echter geen nieuwe dingen of ineens zwaardere dingen gaan uitproberen die je voor je zwangerschap ook nog niet deed/kon. Er wordt vooral geadviseerd om door te blijven gaan met sporten (alleen maar goed voor jouw conditie, doorbloeding etc.), maar wel op het niveau dat je al had ervoor.
Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!?

Terug
Bovenaan