Hardlopen....

Nou meiden om dan toch echt de killotjes en de conditie weer op peil te brengen ga ik woensdag avond naar een informatie-avond voor een opstapgroep hardlopen hier in Etten-leur. Kan het zelf ook nog niet geloven hahaha.

Nee hoor, maar lijkt me best leuk! Dan heb ik dus 13 weken lang 2x per week hardlopen en dan na 13 weken kan ik blijkbaar 5 km hardlopen! Nou dat vind ik best veel. kan het me nu ook nog niet voorstellen hahaha!

Nou dat wilde ik even delen!

X Saskia
mv Rik 20 mnd

Hey Sas,

ik zag het al achter je MSN staan ja.
Maar wat knap dat je dat aandurft!! Dat zou ik niet durven hoor!
Hardlopen is toch al niet mijn favo sport, tja, welke wel eigenlijk

Dan zullen de kilootjes er wel afvliegen denk ik.

Succes en veel plezier!

Liefs Deb.

Hoi Saskia,

Goed dat je het doet, hardlopen is erg goed voor je!!!

Ik heb ook een keer de fitstart gedaan bij een hardloopclub en het beviel me goed. Ik zat zelf nog op volleybal en heb het dus alleen de zomer gedaan.. Maar na deze weken leren hardlopen kon ik het ook 5 km volhouden.

Zelf heb ik het niet doorgezet omdat ik dus nog met een andere sport bezig was, maar je conditie wordt zo veel beter. En als je dit eenmaal bereikt heb moet je wel doorgaan hoor!! Gewoon op de club gaan en lekker door de bossen hardlopen..is echt goed voor je.

Wel 1 tip: zorg voor goede schoenen anders krijg je snel blessures (en die zijn echt niet prettig!).

En ook veel plezier...

gr. Ilone

Ik heb ook een hele tijd aan hardlopen gedaan. Als je eenmaal door de ergste start heen bent is het gewoon heerlijk! Helaas door wisselde diensten komt het er niet meer van. Vaak ga ik nu voor of na een dienst lekker de sportzaal in, en vandaag ben ik met Eline 5 kilometer wezen wandelen.

Maar de kilootjes gaan er zo wel goed af, als je je eten er ook op aanpast!

Hoi,

Wat leuk dat je gaat hardlopen. Ik zit er zelf ook over na te denken en bij ons wordt het ook gegeven.

Na de geboorte van Veerle (28 mei 2007) was ik pas na 9 maanden de kilo's kwijt. Ik ben nu op 27 januari bevallen van een tweeling en ik moet nog ongeveer 4 a 5 kilo kwijt en ik heb gehoord dat je snel je kilo's kwijt raakt met hardlopen.

Ik ben benieuwd hoe het je bevalt!! Veel succes.

Groetjes, Floor

Terug
Bovenaan