Hardlopen

Hoi allemaal,

Ik twijfel een klein beetje, dus ik dacht ik leg het jullie even voor. Ik ga morgen de 10 km van de City-Pier-City loop in Den Haag hardlopen. Met de arts had ik dit al besproken, maar deze gaf aan dat het medisch gezien geen enkel probleem is. Nu is het morgen de dag en ik heb er netjes voor getraind, maar ik twijfel toch een beetje. Zijn er anderen die hier ervaring mee hebben?

Groetjes
 
Hey Keesje,

Ik doe zelf ook aan hardlopen maar niet zo fanatiek als jou!! Loop 2 a 3 x per week zo 5 km...Het kan inderdaad geen kwaad maar ik zeg altijd bij twijfel niet doen!! Maar je moet doen waar je je zelf goed bij voelt...Succes met het nemen van een beslissing.

Groetjes
 
Het kan gewoon hoor. Je bent al zo getraind. Het is iets anders als je nu net zou beginnen met hardlopen.
Succes morgen. Misschien loop je wel extra goed met de gedachte van dat kleintje in je buik.
 
Lekker doen hoor, ook topsporters sporten de eerste maanden gewoon door op topniveau. je hebt er voor getraind en je kindje zit goed vast. Dus lekker gaan. En als je halverwege merkt dat het je teveel energie kost, zou ik gewoon stoppen.
 
Knap hoor!

Moet er sowieso niet aan denken om 10 km te rennen. En nu al helemaal niet eigenlijk, mijn energie is momenteel onder het nulpunt gedaald...
(kleine uk krijgt kiesjes, dus paar keer per nacht eruit)
 
Terug
Bovenaan