Hardlopen

Vanavond ga ik hardlopen, 45 minuten... Dat zal toch anders zijn dan afgelopen dinsdagochtend toen ik nog van niets wist.... Volgens mij kan je gewoon doorsporten als je eraan gewend bent en je je goed voelt, maar toch, het voelt wel anders.... Gelukkig zit er nog een zwangere in m'n hardloopgroep die nu 21 wkn is.... Iemand anders nog sportief en van plan om hiermee door te gaan? Ik train 3 keer in de week + 1 keer krachttraining per week.

Ik sportte al niet meer sinds de zwangerschap van mn zoon. Wel poging gedaan maar even later zou ik geopereerd worden waarna ik een hele poos weer niet zou kunnen dus heb et eerst geskipt... Nu weer zwanger dan, en ja niks gewend en dan is het volgens de verhalen niet verstandig om iets nieuws te beginnen....
Ach heb het niet nodig om in shape te blijven, en heb een zwaar fysieke baan, en heb net vorige weekmn nieuwe mama fiets gekregen dus de planning is om met de mooie dagen lekker te gaan fietsen met mn zoon. Kan er nu in elk geval achter als mn buikje gaat groeien... lol

ik ga ook door met mijn yoga lessen maar geef het wel aan bij mijn lerares voor het geval ik iets beter niet kan doen, zo heb je bv ook houdingen die je beter niet kunt doen als je ongesteld bent dus dacht dan geef ik het nu ook maar aan.

Terug
Bovenaan