haren kammen

vanaf dat alicia 1 was zijn we begonnen met haren kammen. ze vind het heerlijk!
in de zomervakantie voor het eerst 1 en 2 hoge staatjes in gedaan! dat doen we nu af en toe nog maar meestal los haar.
nu ben ik vanmorgen ook bezig geweest maar heb ik 1 normale staart kunnen maken :D achter op haar hoofd.

het is alleen nog erg hobbelig dus niet zo netjes,
nou wil ik de mama's die ook al staarten maken vragen of ze tips hebben?

ik maak het al nat dan doet het geen pijn

Ik heb dan wel jongens, maar heb altijd veel met haartjes gefrut bij mijn nichtjes. Met een kam goed plat op haar hoofdje naar het staartje kammen en goed strak houden met je hand. Pluk voor pluk naar je hand blijven kammen.

Ik heb hier hetzelfde probleem met Evy, ik wil het heel netjes doen maar dat lukt me dus ook niet. Evy is ook weer iemand die het niet leuk vind dat ik aan haar haar zit te friemelen.
Ik ga in ieder geval proberen wat supertje zegt.

Bij jochem hou ik maar bij gel he haha
Maar bij floortje gebruik een borstel met varkenshaar.
Hiermee gaan de klitjes er veel zachter uit, hier was haren kamen altijd een drama tot we die borstel hebben gehaald!!!
Verder anti-klit spray van kruidvat eigenmerk ideaal voor het helpen verwijderen van klitjes ook op drooghaar te gebruiken en je krijgt het haar gladder.
En ja die bobbeltjes en dat wat rommelige dat blijf je houden zolang ze nog niet echt stil blijven zitten maar met deze borstel gaat het hier wel HEEL veel beter.
Nou sucses meiden!

Over antiklitspray had mijn moeder het ook al over. Misschien toch maar eens proberen! Evy heeft altijd klitten. Gelukkig heeft ze vooral stijl haar, en maar een paar krullen.

Terug
Bovenaan