haren kleuren???

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

ik heb even een vraagje aan jullie
ik kleur mijn haren altijd maar heb dat nu al sinds het begin van mijn zwangerschap niet gedaan (ik ben nu 19 weken)
maar eigenlijk wil ik wel graag mijn kleur weer een beetje opfrissen
weet iemand of je zomaar alles kan gebruiken of moet je met bepaalde dingen uitkijken?
ik heb er nu een thuis staan zonder amoniak maar wel met waterstofperyoxide
graag jullie advies

liefs ikjes

Hoi,

Ik laat mijn haar altijd verven bij de kapper en vroeg haar dus of het kwaad kon nu ik zwanger ben. Zij noemde wel dat waterstofperoxide niet zo handig was, maar ik geloof dat de meningen daarover nogal verdeeld zijn.

Gelukkig zat er in mijn haarverf geen waterstofperoxideen overigens ook geen ammoniak, dus ben ik weer uitgroei-vrij!

Anders zoek je even op google?

Succes!

Groetjes, Vennie

hoi

IK dacht eerst ook dat dat niet mocht,maar ik verf mijn haar altijd zelf en die verf kan geen kwaad dus tweede keer heb ik het gewoon gedaan en merkte geen verschil hoor. succes met verven groetjes wendy

Hoi,

Nou volgens mij kan het geen kwaad hoor,roken is slechter haha.Nee ik doe het zelf ook want ik heb donker haar en verf het altijd blond.Anders vraag je het ff bij de kapper.
Ik weet wel dat de kleur anders kan uitpakken..

Liefs Bernice(17weken zwanger)

Hoi!

Ik las je vraag en ik dacht: " deze moet ik beantwoorden " !!!
Ik ben namelijk zelf kapster dus ik kan je vertellen dat er ( tot zover bekend )
geen nadelige gevolgen zitten aan het verven van je haar tijdens de zwangerschap!
LET OP: de kleur KAN wel anders uitpakken dan je wilde, ivm hormonen die daar een handje in kunnen hebben...
Ga natuurlijk niet zitten snuiven in het bakje haha!
Vertrouw je het toch niet dan kun je altijd een spoeling gebruiken, deze bevat geen waterstofperoxide.
Ik heb ook altijd gewoon mijn haar geverfd, en nu ik weer zwanger ben doe ik het ook, doe het gewoon niet extreem vaak.
Ik hoop hiermee je vraag beantwoord te hebben!!

Groetjes en een fijne zwangerschap toegewenst!!

Hallo,

Ik heb het tijdens mijn laatste zwangerschap aan de gyn gevraagd en er zat een verloskundige bij en deze zei dat het helemaal niet kwaad kon waarop de gyn moeilijk keek en ik vroeg wat er was zei zij dat het een enkele keer niet uithaalde maar om de 4 a 6 weken echt teveel was, waarop ik zei dus beter van niet  ja zei ze beter van niet.
En natuurlijk gaat het vaker goed dan niet maar dat is ook met roken er zijn er ook zat die blijven roken en gezonde kinderen krijgen en dat is denk ik met alles, dus als het niet nodig is niet doen( ik ben al aardig grijs aan het worden en heb het ook gelaten maar ben wel heel snel na de bevalling naar de winkel gegaan om verf tehalen en mijn nichtje het fff laten verven)
GR Christel

ik heb het nog even aan mijn verloskundige gevraagd en die vertelde me dat het geen kwaad kan
nu ben ik nadat ik bij de vk ben geweest een spoeling gaan kopen en nu hebben mijn haren weer een gezond kleurtje

liefs ikjes

Terug
Bovenaan