haren, puistje, moedervlekjes, enz...

hallo dames,

even een vraagje :
hebben jullie er ook zo'n last van dat je lichaam veranderd? en dan heb ik het niet over dikker worden.
Meer over extra beharing. Op mijn buik heb ik opeens heel veel haren. En ook tussen de borsten heb ik opeens heel veel kleine donshaartjes.
Maar ook krijg ik opeens overal kleine moedervlekjes. Vooral bij mijn borsten maar ook op de rest van mijn lichaam.
Puistjes/talgkleirtjes/meeëters. Ook dit weer tussen mijn borsten.
En dan de afscheiding. Hoe verder ik ben hoe erger het wordt. Lactacyd verdient goed aan mij. Een paar keer per dag inlegkruisje vervangen en opfrissen met lactacyd doekjes.

Ben ik nou de enige die hier last van heeft of hoort het er gewoon allemaal bij ? Maar nog belangrijker : gaat het ook weer weg ????

Groetjes Jeanine

He Jeanine,

Ik herken het helemaal....
Als ik naar beneden kijk, naar mijn buik, zie je de haren gewoon zitten.
Ik weet dat mijn zus dat ook heel erg had en een vriendin van me ook, dus maak me er niet zo druk om.
Puistjes en mee-eters heb ik niet, maar de moedervlekken die ik had zijn wel aan het veranderen. Hoort er allemaal bij.
Na de zwangerschap verdwijnt het allemaal weer als het goed is!

gr. Geertje

Die donshaartjes herken ik wel, voel me af en toe al een koe en als ik dan zie dat mijn "vacht" ook nog eens doorkomt, haha!
Van puistjes enzo heb ik geen last, ik heb echt een "baby" huidje gekregen sinds de zwangerschap!
Hoever ben je als ik vragen mag?
Ik ben nu 32wk3dgn!

groetjes
Sas

Hoi,
Heel erg herkenbaar! Mijn naam had onder jouw bericht kunnen staan. Het valt mij ook op dat ik op mijn buik meer en meer haren krijg (gelukkig wel blond en dons). Verder wordt mijn decolete ook opgesierd meer pukkeltjes en meeeters en ik heb ook veel meer afscheiding dan voor de zwangerschap! En waar het allemaal toch goed voor is.....???
Groetjes, Susanne (16 w + 5 d)

Die haren op je buik gaan helaas niet meer weg. Bij mij niet iig. Het zijn er gelukkig maar een stuk of 10 dus even met de pincet, en ik ben er weer een maand klaar mee. De moedervlekjes blijven ook. Als pigment verkleurd op die manier, is het blijvend.... Al het andere waar je over schrijft gaat gelukkig wel weer weg. Vooral die afscheiding is af en toe ernstig vervelend hihihi.

Terug
Bovenaan