Haren trekken

<p>Hallo,</p><p> </p><p>Ik ben moeder van meisje genaamd vajènna, ze is nu 22 maanden oud.</p><p> </p><p>Afgelopen zomer heeft mijn dochter zichzelf helemaal kaal getrokken aan èèn kant van het hoofd. Tijdens het slapen deed ze haar duim in haar mond en met haar andere hand draaide ze aan het haar en trok het eruit. Ze had ongeveer 15 cm haar en ik heb besloten om alles er toen af te halen. </p><p> </p><p>Langzaam is het weer gaan groeien, ik heb alleen het idee dat het dus niet stopt en ze weer begint met haren trekken. </p><p> </p><p>Vajènna gaat ook naar de kinderopvang en de leidsters daar zeggen ook dat ze bij andere kinderen de haren uit het hoofd trekt. Vaak genoeg is er dan geen aanleiding </p><p> </p><p>Ook trekt ze thuis aan mijn haren of dat van andere.</p><p> </p><p>Ik ben even radeloos en ik weet niet zo goed hoe ik er mee om moet gaan. Na mijn idee helpt niks. Dokter zegt elke keer het is een fase..</p><p> </p><p>Heeft iemand een idee wat dit kan zijn??</p><p> </p><p> </p><p> </p>
 
Ik kan je helaas niet helpen, maar wil je toch even sterkte wensen!
Wat ik me bedacht; volgens mij heeft Jo Frost ooit een gezin geholpen met een meisje dat haar eigen haar uit trok, wellicht dat het terug te vinden is op internet en je iets kunt met haar adviezen. 
 
Terug
Bovenaan