haren trekken

Hallo,

Dat Tyche aan mijn haren trekt ben ik inmiddels wel gewend. Ben al naar de kapper geweest maar ze weet toch nog elke keer een pluk te vinden.

Maar van de week schrok ik. Ze trok namelijk aan haar eigen haar!! (en ze heeft al zo weinig). Ze lag in slaap te vallen en had haar handje bij haar hoofd... met haren erin en ze trok af en toe echt aan haar haren.

Waarom? Wie heeft nog meer zo'n 'raar' kindje.. (grapje hoor, Tyche is niet raar)?

Haai,

Nog zo'n rare baby hier! Mijn haren zijn heel interessant, ook al zijn ze in een staart en zijn eigen haartjes krijgen ook geen rust! Nu heeft die wel een bos met kale plekken maar toch. Ik weet niet wat je er aan kan doen. Vind het wel een grappig gezicht. ( zolang het geen pijn doet)

Groetjes Han

En nog een! Lotte vind mijn haren ontzettend leuk, soms dan ga ik een beetje over haar gezichtje heen (kriebelt lekker) en dan krijg ik een pret gilletje.
Gelukkig heeft ze zelf nog geen haren waar ze aan kan trekken is nog veeeel te kort, dus kan ze aan de mijne trekken.
Ik vind het wel grappig dat ze het zo intressant vinden.

Groetjes,

Lilian

en ja hoor hier nog zo'n ukkie die haren interesant vind. Die van mij maar ook die van haar zelf. Pas trok ze zelfs een keer zo hard dat ze begon te huilen en ik haar handje los moest maken van haar haren. ( ze snappen nog niet dat ze de haren los moeten laten als het pijn begint te doen. hihi)
Maar goed, blijkbaar vinden de meeste baby's haren leuk.

pally

rosalie is nu 9 weken,en alvanaf dr geboorte grijpt ze steeds perongeluk dr eigen haar vast en laat niet meer los, en dan schreeuwt ze echt ,het doet haar echt pijn,zo zielig,het word steeds minder nu,maar ze trekt nog steeds af en toe aan dr haar

Terug
Bovenaan