Haren verven tijdens zwangerschap

Hoi
Ik ben 14 weken zwanger en wil graag m’n haren verven hoor veel van je moet het niet doen want dan valt de kleur anders wegens je hormonen en de ander zegt ja doe het maar gewoon het kan geen kwaad. Wat zou jij doen?
 
Beide klopt. Het kan geen kwaad voor je baby aangezien er bijna nooit meer gebruik wordt gemaakt van haarverf met ammonia. Maar door je hormonen kan een kleur altijd wel iets anders pakken op je haren. Altijd je kapper bellen voor advies bij zwangerschap
 
Ik heb het ook gedaan (zelf) maar dat was geen succes want het pakte inderdaad behoorlijk anders uit dan normaal. Zelfs nu ná de zwangerschap nog ;) Ik zou je haar wel verven hoor maar dan door een pro ;) 
 
Hier ook net naar de kapper geweest. Inderdaad kan je kleur anders uitvallen dan normaal. Mijn eigen haarkleur is bijvoorbeeld nu ook zeker 2 tinten donkerder dan 'normaal'. Een kapper kan daar goed mee omgaan hoor. Ik zou zelf verven met een pakje wel even uitstellen. Stel dat, dan kan een kapper tijdig ingrijpen en meteen iets doen voor een goed resultaat, thuis zit je er dan mee..
 
Terug
Bovenaan