haren verven

Weet iemand of ik een spoeling in de winkel kan halen en die in mijn haar kan gooien? Ik heb donker haar en door de zon wordt het snel rood, nu wil ik het weer donker hebben.

Kan iemand mij advies geven?

Groetjes Vic
 
Oei, das een lastige.Voorzover ik weet kunnen je haren vanwege de hormonen de kleur anders nemen, of te wel, je krijgt een ander kleurtje dan op de verpakking staat.Vergeef me als ik er naast zit, maar ik zou wel voorzichtig zijn....
 
he meis zoals jig zegt klopt wel een beetje, gelukkig neem je donker maar ken iemand die wilde blond en was zwanger en werdt gewoon groen, dus zal voor de zekerheid aan een kapper vragen, want je je hormonen zitten dor heel je lijf heen.

s6 ermee
 
heey meid

ik verf me haar gewoon met haar verf ik laat het nu dan verven door me moeder en anders deed ik het zelf ik zit nu als ik me haar verf met was handje voor me mond ik heb twee kleuren haar blond en donkerder en zelfs het blonde wordt gewoon geverft met blondering maar zp als mama van sharon en jig al zeiden wees er wel voorzichtig mee ivm je hormonen met mijn haar gaat het wel goed wil niet zeggen dat dat voor iedereen geld

groetjes tamjog
 
Ik heb het pas geverfd en bij mij is het gewoon uitgevallen goed dus, ik wilde donker violet en dat is het geworden over 4 weken verf ik het weer. De kapster zegt dat het gewoon kan, maar ind als je voor bruin kiest zal er lijkt mij niet heel veel mis gaan.

Hoe is het verder met je en met de tweeling?
 
Heej,

Ik moet mijn haar echt iedere 6 weken verven omdat ik echt al heel veel grijze haren heb..Deed het altijd bij de kapper maar doe het nu zelf, omdat het zo vaak moet.. Ik gebruik in de zwschap wel een verf zonder ammonia, verschillende merken hebben die, even goed op de verpakking lezen..
Liefs, mvtwee
 
hallo,

ik ben kapster van beroep en je mag gewoon je haar vervel met of zonder ammonia maakt niet uit want het komt niet in je bloedbaan ofzo dus kan geen schade voor het kindje opleveren!
ik ben zelf ook 30 weken zwanger en als ik als die tijd ma haar niet zou mogen verven zou me bazin niet blij zijn haha!

maar het kan zijn dat je veel roodpigment in je haar heb waardoor als je na een aantal keer wassen die rode gloed er mweer doorheen komt!
zolang je niet grijs bent zou ik gewoon spoeling blijven gebruiken want het is zonde om nu al echt te verven!
wat je wel zou kunnen doen is een spoeling halen bij een kapperswinkel omdat over het algemeen spoelingen en verven van de kapper beter blijven zitten als er een van de drogist!
en daar kan je je ook meteen laten informeren!
maar als ik je verhaal zo lees dan zal ik gaan voor een kleuring zonder warmte dus een pure bruin kleur donderbruin bruin lichtbruin!maar absoluut heen mahonie ofoz erin want anders als je het gaat wassen word het weer snel rood!

zo het is een heel verhaal geworden maar hoop dat je er iets aan heb!

xx sas
 
Terug
Bovenaan